• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Meningen är ju att man ska få i sig rätt antal varje dag, med gamla systemet får man spara 4p varje dag, vilket betyder att du bör äta ytterligare 1.5p, det är en stor banan om jag inte missminner mig. De andra 4p kan du i så fall äta under helgen.
    Mina konsulenter sa alltid att det var viktigt att få i sig sina points varje dag. Om jag inte åt tillräckligt så gick jag inte ner speciellt bra.

Cantaton skrev 2010-02-04 17:54:05 följande:
    Ni viktväktare. Jag förstår ju att man inte ska överstiga antalet points man bör äta. Hur illa är det att understiga det? Idag har jag hittills fått i mig 18,5 och jag "ska" få i mig 24. BÖR jag äta något mer lite senare eller spelar det inte så stor roll?
  • Heloise

Och KRAM!

Jag har varit och gosat med Elsa Maria idag, hon är så ljuvlig att jag blir alldeles snurrig

• Panzerfaust
    Sonja68 skrev 2010-02-04 22:01:47 följande:
    FY F*N ALLTSÅ!!! När ska detta få ett slut?!*mår illa*
    När jag blir statsminister.
  • Sonja68

Då ska du få min röst Panzer! Men hur f-n vet jag vem jag ska kryssa?! Står det Panzerfaust på valsedeln

• MittiPrickBrud

Tack käraste fintanterna för alla kramar!
    Nu går jag till sängs varm i hjärtat!

• Cantaton

Tack, det var det jag misstänkte - att man ska försöka få i sig sina points. Inte för att jag är vidare hungrig nu, och jag som har haft bananer hemma i flera veckor har såklart inte det nu! Men NÅNTING kan jag väl få i mig Bra med någon som har koll.

Heloise skrev 2010-02-04 21:02:16 följande:
    Meningen är ju att man ska få i sig rätt antal varje dag, med gamla systemet får man spara 4p varje dag, vilket betyder att du bör äta ytterligare 1.5p, det är en stor banan om jag inte missminner mig. De andra 4p kan du i så fall äta under helgen. Mina konsulenter sa alltid att det var viktigt att få i sig sina points varje dag. Om jag inte åt tillräckligt så gick jag inte ner speciellt bra.
  • Cantaton
    Sov så gott.
    MittiPrickBrud skrev 2010-02-04 22:30:23 följande:
    Tack käraste fintanterna för alla kramar!Nu går jag till sängs varm i hjärtat!
  • Sonja68

Jo, jag tror också man ska försöka få i sig sina points. Men man kan spara om man vet att det finns risk för "överintag" under helgen t.ex.

Cantaton; jag har lyssnat på dig halva kvällen, bla när jag lagade mat Datorn står bredvid köket och jag skruvade upp på hög volym. Flickorna kom springande och frågade vad det är för flicka som sjunger så fint

Nu ska jag också gå och sova. Jobbig dag imorgon och upp före tuppen ska man.

Natti-natti!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången