• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Jag kan det vissa månader

Kjell Präst skrev 2010-02-04 12:02:50 följande:

Själv skulle jag nog kunna tiodubbla antalet vigslar per år och ändå inte få särskilt snärjigt...
  • Fjällbruttan

Halloj, här kräksnöar det så jag hoppas att vi har tagit snön från småland så Blomma och Blompojken kan ta sig fram vid behov, ett behov som jag verkligen hoppas att det inte uppstår!
    Stackars blompojken!

Liz, kramar till dig, svartsjuka är hemskt, och så svårt att bemöta när det inte fins något ATT bemöta... kram igen!

För övrigt ställer jag in varm choklad och vaniljbullar, ta ni som behöver
    Och en hög med kramar!

• Soldemor

Kjell Präst skrev 2010-02-04 12:02:50 följande:

Själv skulle jag nog kunna tiodubbla antalet vigslar per år och ändå inte få särskilt snärjigt...
    Här med, men ibland verkar vissa saker per automatik sammanfalla, som exempelvis intressanta kursdagar och konfirmander.
  • MittiPrickBrud

Ännu en dag av illamående rapporteras från mina breddgrader. Dock lite bättre idag. Ska iväg och handla lite föda som kan passa en stressmage...

Guben står och hackar i hallen s å det är väl bara att slänga på sig kappan och ge sig av.

Ville bara KRAMAS!

• Cantaton

Ni viktväktare. Jag förstår ju att man inte ska överstiga antalet points man bör äta. Hur illa är det att understiga det? Idag har jag hittills fått i mig 18,5 och jag "ska" få i mig 24. BÖR jag äta något mer lite senare eller spelar det inte så stor roll?

• didis

Kramar från Jönköping också!!

Sitter med en aptråkig tenta - om någon ge exempel på "lokala respektive cetnralnervösa faktorer som kan ha etiologisk betydelse för funktionsstörningar i käksystemet/TMD(käkleden, typ)" så tar jag gärna emot svaret!

Och som om inte det var nog är det tvättdag också! Äh, jag är bara trött o sliten just nu. Till helgen ska vi äta bröllopsmiddag - vi fick presentkort på middag på Grill i Stockholm, hoppas det blir bra.

Så summa summarum - jag ska inte gnälla!

• dfk

Kram Mittiprick!

Hur mår sonen nu, passion?

Fjällbruttan, vaniljbullar och varm choklad,mums!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången