• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Sonja, vad söt du är! Låter som du skulle behöva lite fler låtar då än de där. Natti!

• Aleta

Lokala - för mycket och för seg kola.
    Centralnervösa - överdriven trötthet (jmfr "gäspa käken ur led")

didis skrev 2010-02-04 19:11:52 följande:
    Sitter med en aptråkig tenta - om någon ge exempel på "lokala respektive cetnralnervösa faktorer som kan ha etiologisk betydelse för funktionsstörningar i käksystemet/TMD(käkleden, typ)" så tar jag gärna emot svaret!
  • Heloise

Jag är lite gråtmild just nu, kikade igenom lite filer på datorn och hittade bröllopsvideon , farliga saker att titta på. Jag grät inte på bröllopet( bara när H höll tal) men när jag ser vigseln så kommer det en liten tår!

Hoppas blompojken mår bättre!

Kram och godnatt

• Soldemor

God förmiddag tanterna! (Känns som förmiddag, varit vaken sedan kl 5)
    Jag har sett din annons, Canttant! Den blev verkligen fin!

Idag har jag äntligen möjlighet igen att vara med på vårt baby-cafe! Det var i november el så förra gången.

Tänker på er allihop! *skickar över fredagsfrallor, mjukost och björnbärsmarmelad, som helt saknar points*

• Cantaton

-1,5kg denna vecka. Ska det äntligen släppa nu efter att jag stått still (och pendlat två kg upp och tillbaka) i tre månader!? Nu väger jag på hektot samma som när jag hade gått klart på Xtravaganza i slutet av oktober. Känns som om kroppen nu är redo igen (dock ännu inte för träningen då jag har denna enträgna förkylning...!!!!) och som att JAG är lite peppad igen.

• Cantaton

Nu ska jag iväg på möte och träffa projektgruppen som ringde i måndags och frågade om jag ville projektleda ett spännande projekt. Jag vet nästan ingenting om projektet och än mindre vilka människor som ligger bakom det, så lite nervös är jag. Känns som en arbetsintervju, trots att jag tror att det är typ klart att jag ska göra det... Fast klart är det väl aldrig innan man skriver på något. Och jag har inte hört exakt vad det rör sig om - varken i arbetsuppgifter eller pengar, och det spelar väl såklart också roll. Aaaaaah. Håll tummarna

• Sonja68
    Cantaton skrev 2010-02-05 11:24:22 följande:
    -1,5kg denna vecka. Ska det äntligen släppa nu efter att jag stått still (och pendlat två kg upp och tillbaka) i tre månader!? Nu väger jag på hektot samma som när jag hade gått klart på Xtravaganza i slutet av oktober. Känns som om kroppen nu är redo igen (dock ännu inte för träningen då jag har denna enträgna förkylning...!!!!) och som att JAG är lite peppad igen.
    Woooohoooo! Nu är du på G Cantaton Grattis!
    Här är det ingen risk för viktnedgång denna vecka.
    Maken fyller 35 på söndag och har bestämt att han ska ha fest för polarna på lördagkväll (typ 15 pers) med smörgåstårta, vanlig tårta och en massa dricka.
    På söndag ska vi ha kaffe o tårta (och om det blir över nåt av smörgåstårtan) för släkten.
    Pust... där emellan ska vi klämma in Slalomskola, Ryska, en tripp till residensstaden och kolla på bil, städa, baka tårtor, handla osv.
    Jag tycker INTE det är skönt att det är fredag idag Känner hur axlarna åker upp till örona och musklerna börjar dra ihop sig och bultar och värker.
  • Sonja68

Och så spännande med projektet, Canta, hoppas det går i lås och blir som du vill ha det

Kram!

• Soldemor
    Cantaton skrev 2010-02-05 12:14:23 följande:
    Nu ska jag iväg på möte och träffa projektgruppen som ringde i måndags och frågade om jag ville projektleda ett spännande projekt. Jag vet nästan ingenting om projektet och än mindre vilka människor som ligger bakom det, så lite nervös är jag. Känns som en arbetsintervju, trots att jag tror att det är typ klart att jag ska göra det... Fast klart är det väl aldrig innan man skriver på något. Och jag har inte hört exakt vad det rör sig om - varken i arbetsuppgifter eller pengar, och det spelar väl såklart också roll. Aaaaaah. Håll tummarna
    SPÄNNANDE! Du får berätta mer för oss efteråt!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången