• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Im yours

Tack för alla goa tankar. Yepp, nu har sista spiken spikats ..... det känns som om jag suttit i en centrifug, el nått annat som snurrar fan så fort Lite mörbultad och ont i håret , men 100% redo att gå vidare. Finns så många möjligheter därute, och jämfört med att gnabbas om imbicilla påståenden så .......

Jag hoppas finna lugnet, o samtidigt bara ge mig hän.

Aleta; Usch vad tråkigt för er Jag tror att det är plåtslagare som sysslar med sånt. Hoppas det går bra för er.

Fjällbruttan: Kramar om dig, fixar fotmassage, te på sängen, o kommer med fräscha skvaller och modetidningar. När är det dax? Mitt 2.a barnbarn håller på att drivas ut av ivrigt snöskottande Beräknat till den 17/2, men Zandra har det så besvärligt, foglossning samt värk. Men än så länge har bebben inte synts till. Alla inblandade längtar så ............

• Sonja68

Bruttan och ImYours; massor med kramar. Bruttan, jag förstår precis, min make kan också kläcka ur sig sånt där, särskilt när han är trött. Men va'fan, är man nån jäkla sophink där man får ösa ur sig all skit bara sådär... och sen låssas som att det är helt i sin ordning?! Tänk om JAG skulle göra så! Hohoho

Liz: Starkt att gå vidare. Modigt att bryta upp. Du har mitt fulla stöd.

Nu är sängkläderna vädrade i -17 grader 6 timmar, ryskaläxan gjord, ungarna badade och rena och nattade.
    Nu tar jag mig ett glas vin av det som blev kvar från igår, och skålar med min älskling som faktiskt fyller 35 idag
    I natt hade vi så romantiskt att det kände som att vi var nyförälskade. Lika jävla "elak" som han kan vara, kan han vara älskvärd och kärleksfullt passionerad. Tur är väl det
    När han sa igår; "Du är vackrast i hela världen. Jag tänkte på det när du sov i bilen igår på väg hem från storstan... fast du hade, rufsigt, halvsmutsigt hår, omålad, med värsta huvudvärken, så var du så VACKER!"
    Han vet vad han ska säga för att få sex

• Kjell Präst

Jag lyssnar "hela tiden" på ljudböcker eftersom jag åker buss till och från jobbet sammanlagt två timmar varje dag (och kan inte läsa vanliga böcker då). Jag är med i en ljudbokklubb och har bland annat hört Krister Henrikssons inläsning av samtliga Harry Potter-böcker två gånger, Helge Skoogs inläsning av Per Anders Fogelströms Stad-serie, Torsten Wahlunds inläsning av Stieg Trenters "Aldrig Näcken" m.m. Väljer nästan lika ofta bok efter uppläsare som efter författare.

• Bobou

Haha, jag också!!!

passionsblomman skrev 2010-02-07 21:03:13 följande:
    I´m yours, min son är född den 17/2 !!! Det är ett bra datum!
  • Bobou

Aleta, arborister eller andra som jobbar i träd har ju sådana liftar... Det kanske finns i Gula sidorna?

• Sonja68

God morgon!
    Lilla K har förfärlig hosta, ingen feber, men hon vilar hemma idag. Kan bli jobbigt på dagis när man hostar så man nästan spyr.
    Jag är hemma med henne till lunch, sen kommer maken hem och löser av.

Thinker, var är du??? HÅller du på och jobba ihjäl dig eller?!
    Saknar dig...

Och Frulle: hur trivs ni i nya lägenheten och hur mår barnen. Har ni fått resurs till Zack?

• Cantaton

Alltså, jag är ju hopplös... "Jobba hårt" tänkte jag ha som mål denna vecka, men börjar med att försova mig och vakna nu... Min kropp verkar inte alls vara redo för det än. ATT det ska vara så svårt att komma tillbaka till livet! Äsch, frukost och värmande te så ska jag väl kanske kunna ta mig iväg sedan. Men hur kul är det att sitta på ett kontor i detta strålande väder när man kan ut o promenera istället?

• Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2010-02-07 18:27:01 följande:
    Hej... viskar försiktigt....Jag har varit så JÄVLA ARG i helgen så jag har inte ens vågat skriva här....Tänk att man kan bli så förbannad på karln man är gift med...håhåjaja...Utrett är det nu men jag är fortfarande arg och sårad och förbannad över vad den skithögen(i alla fall just då!!) kan behaga vräka ur sig bara för att han är sur... jag är visst en lat jävel som bara ligger på soffan, har blivit vidrigt lik min mormor (som jag avskyr) och pratar hål i huvudet på alla mina vänner så de inte orkar med mig...och dessutom ställer orimliga krav... Ehh.. jag ville bara ha en kopp te på sängen NÅN gång så jag slapp må så illa av kaffedoften han sprider varje morgon.. och mina vänner, vad har de i bråket att göra...?? Hmmm... varför kommer de hit och hälsar på då???Han har superångest idag, och det kan han fanimig ha , ursäkta uttrycket!Nä, jag var inte trevlig heller men jag är försiktigare med ord för de sätter sig fast...Skit i det , han får väl muta mig med fotmassage...viket jag inte fått ELLER bett om på tre veckor..Lika lite som jag nånsin fått te på sängen denna grav...JAG ÄR APSUR!!!!! Ursäkta ett totalt egoinlägg och att jag bara spyr ur mig, men hu så skönt det var!!!
    spy på, det måste man få göra ibland! Man mår bara sämre i längden av att ha allt inom sig!
  • Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-02-07 18:42:51 följande:
    Björn Ranelid, ja herregud vad ska man säga? Han må ha vunnit Augustpriset etc men jag står inte ut med att läsa hans böcker. Än värre måste vara att höra honom läsa sina egna böcker.
    Två personer, en tanke!!!

Tänkte att han är ju så i "ropet" nu, så jag måste väl pröva, några minuter cd-bok och två sidor bok... sen la jag ner det projektet!

Annars slukar jag allt möjligt! Deckare, skönlitteratur, biografier och faktaböcker, finns en foobok om konstigt folk(en svensk som jag givetvis inte minns namnet på) som jag lånat ett par ggr... fast just nu försöker jag mig på boken Att föda, igen... kan ju vara bra att minnas vad man ska försöka hinna med under en förlossning  
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången