Im yours skrev 2010-02-07 20:44:49 följande:
Tack för alla goa tankar. Yepp, nu har sista spiken spikats ..... det känns som om jag suttit i en centrifug, el nått annat som snurrar fan så fort Lite mörbultad och ont i håret , men 100% redo att gå vidare. Finns så många möjligheter därute, och jämfört med att gnabbas om imbicilla påståenden så ....... Jag hoppas finna lugnet, o samtidigt bara ge mig hän.Aleta; Usch vad tråkigt för er Jag tror att det är plåtslagare som sysslar med sånt. Hoppas det går bra för
er.Fjällbruttan: Kramar om dig, fixar fotmassage, te på sängen, o kommer med fräscha skvaller och modetidningar. När är det dax? Mitt 2.a barnbarn håller på att drivas ut av ivrigt snöskottande Beräknat till den 17/2, men Zandra har det så besvärligt, foglossning samt värk. Men än så länge har bebben inte synts till. Alla inblandade längtar så ............
Lycka till vännen, du verkar redan vara på väg med stormsteg mot ett nytt lugnt och bra liv
Min mellandotter kom den 16/2
Den hrä knodden ärberäknad till 29/4 men eftersom jag har GBS igen så kommer jag sättas igång, förmodligen i mitten av april... alla barnen har kommit i v.37 utom mellan som kom två dagar in i v.38 så jag räknar iskallt med att slippa gå tiden ut
och med de sammandragningarna jag har redan nu så hägrar nog snarare en sjukskrivning... så då har jag papper på att jag kan lata mig på soffan
*gonar ner mig med te-koppen och kastar mig över skvallertidningarna
* TACK!!!