• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

oj det går fort ibland...

Så de böckerna var ett rent nöje att lyssna på Jag har Dan Browns nya i Ipoden nu, jag vet att Didis tyckte att den var dålig, men det var den enda boken min kompis hade nerladdad Man tager vad man haver...

Kram på er och ha en härlig lördag, jag ska bort till en kompis och kolla på melodifestivalen. Jag är liiite gumsjuk och förtjust i Måns

• Aleta

Vad nu Fjosok?

Fjosok skrev 2010-02-06 17:37:53 följande:
  • Soldemor
    dfk skrev 2010-02-05 17:00:07 följande:
    förstår inte, nu har jag tränat i ca 3 veckor, men kroppen vill inte släppa ifrån sig någon vikt! Vad märkligt. Jag kör på rätt intensivt ändå.Jaja, jag ska ha tålamod!
    Ökat i muskelvikt?
  • Im yours

Skickar kramar från ett Örebro där solen skymtas över hustaken, termometern visar -10. Alltså härligt vinterväder på G, längtar precis som Solde nu efter extra extra vår.

Jag nobbar konsekvent Lasses inbjudningar ang diskussioner om andra män, sin rädsla för att bli besviken ..... bla, bla, bla. Pust och phu, det är ett jäkla heltidsarbete

Jag betraktar mitt status som förväntansfull singel, byter telnummer, mail, o har börjat blogga för bloggproffs Ni får såklart karta till min nya färska blogg strax. Kramar. Trots ett tufft beslut känner jag mig lättad ................

Heloise; Jag lyssnar på Sara Kardefors, Borta bäst, rekommenderas. Den handlar om en medelårig-kvinna som tar meningen; Gratis är bäst på fullt allvar.

Nu ska jag äta resterna av gårdagkvällens hallonpaj med härligt kaloriberikad vaniljsås till frukost. Men imorgon börjar jakten på de kilon som hoppat på mig de senaste åren

Krama, kramar, kramar.

• passionsblomman

I´m yours, vadnu då? Har du bestämt dig för att bryta trots allt? Eller på grund av allt kanske jag ska säga.
    Var det här svartsjukeståhejjet sista spiken eller?

Tusen fråor blev det viist nu...ursäkta! OM du vill berätta mer kan du ju inboxa eller maila.

Hallonpaj? Nä DET blir ju inte jag ett DUGG frestad av, jag som idag har soppan plus bananer och lättmjölk på menyn. *suck*

• Aleta

HJÄLP!
    Det droppar in vatten på undervåningen, antagligen av all snö från taket. Det måste alltså rinna genom väggen en hel våning.
    Vad ska man göra?
    Vi måste nog röja av snön på taket, men vem gör sån't ute på landet? Har ni något förlag på vem man ska kontakta?
    Det går ju inte på försäkringen heller.

• dfk

Ånej, Aleta! Jag vet uppriktigt sagt inte vem man ska ta kontakt med. Men sök i telefonkatalogen/eniro efter någon jourhavande snöröjare eller någon som arbetar med tak eller liknande? Sådant där är ju inget man väntar sig ska hända!!!
    Sätt massor av hinkar och bunkar där det droppar. Kan ni gå upp på vinden och se något?

Soldemor.Jag hoppas att det ska omvandlas till muskler,tror inte att det går så snabbt bara. Men jag ska kämpa på!

Im yours. Du vet vad som är bäst för dig! Jag skickar mängder av kramar till dig!!

• passionsblomman

ÅH NEJ!!!

Vilket skit!
    Ja vem fasen riger man? Och varför går det inte på försäkringen?

Aleta skrev 2010-02-07 11:32:59 följande:
    HJÄLP!Det droppar in vatten på undervåningen, antagligen av all snö från taket. Det måste alltså rinna genom väggen en hel våning.Vad ska man göra?Vi måste nog röja av snön på taket, men vem gör sån't ute på landet? Har ni något förlag på vem man ska kontakta?Det går ju inte på försäkringen heller.
  • Fjosok

Aleta: Då har du defensivt värre problem än jag. jag är bara deppig och känner mig blääää.

Som kommande från den nordliga hemisfären kan jag säga att det är jättevanligt ute på landet att skotta av snö då det är mycket av den varan. Fick bilder hemifrån gården i förra veckan när morsan stod på taket och skottade.

Så det kanske är att rekommendera ...

Men fy vad jobbigt, hoppas det inte blir nån skada.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången