• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Jag gjorde morotssoppa idag, den vart supergod.
    Nu ska jag kika på The Mentalist.

• passionsblomman

Eh, det var alltså det här inlägget jag kommenterade på ovan.

Aleta skrev 2010-02-02 14:21:49 följande:
    Hej Frulle och Tinker!Vi eldar med vatten Passionsblomman. Vi har värmepump som hämtar värme ur sjön, det ligger en massa slingor i vattnet. När det blir riktigt kallt har vi en oljepanna som startar. (Det var bara olja när jag var liten, oj så varmt det var i huset då!)Vi har en vedspis, och det var den som klarade oss efter Gudrun, vi flyttade in i köket och sov på golvet där i tre dagar. Sedan har vi en öppen spis med en slags insatt mojäng som ska ge värme bättre. Inga kakelugnar är iordning tyvärr, så de tittar vi bara på.
  • passionsblomman

Undrans om vi också kan elda med vatten?
    vi har ju värsta ån här utanför...

Och ja, sådant som Gudrun eller som vi säger "när Ryssen kommer"(ursäkta Sonjas man) är goda skäl att se till att ha sin vedspis. då kan man ju dessutom laga mat.

• MittiPrickBrud

Åh... jag är kär!

Ja, i ett hus alltså!
    Har varit och tittat på ett hus som är det mest perfekta jag kan tänka mig. Helt fantastiskt och bara några miljoner bort! Den som ändå hade massor av pengar!

Jag vill, vill, vill ha, ha, ha.

• didis

Åh vilken härlig känsla!!

Jag minns fortfarande hur det kändes när vi var o tittade på huset - för att inte tala om när vi sov där första natten!

Var ligger det? Visa bilder, bilder, bilder!! *nyfiken i en strut*

MittiPrickBrud skrev 2010-02-02 19:30:52 följande:
    Åh... jag är kär! Ja, i ett hus alltså!Har varit och tittat på ett hus som är det mest perfekta jag kan tänka mig. Helt fantastiskt och bara några miljoner bort! Den som ändå hade massor av pengar!Jag vill, vill, vill ha, ha, ha.
  • Aleta

Hjälp, det såg jag inte ens!!!
    Tack Passionis!

passionsblomman skrev 2010-02-02 18:34:07 följande:
    Näää Aleta DEM tittar ni bara på! (förlåt, jag kunde inte låta bli)
  • Fjosok

Bara en fråga.

Fick förfrågan om en ovanlig bröllopssång med ett fint kärleksbudskap som inte är för cheesy. Efter en stunds knakande kom jag fram till denna ...

Håller den? Här är den i liveversion från 2007. Tänk er den med piano i lite lägre tempo, kanske en flöjtsolist istället för synthsolot.

Texten finns här: www.sing365.com/music/lyric.nsf/follow-you-follow-me-lyrics-genesis/efeede261a7be2aa48256960001631f1

Vad tror ni?

• Aleta

Fjosok, den är fin, men blir den inte cheesy om du drar ner tempot?

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången