• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • MittiPrickBrud

Ja det har jag!
    Fast vi får ta det i morgon,jag har redan passerat min uppesittartid nu... Måste få lite vettigare sömnvanor och då är det viktigt att inte lägga sig för sent

Så natti natti så hörs vi i morgon!

Kramar alla tand-tanter!

• Cantaton

Jaja, absolut! Jag höll ändå på med annat nu, men kan vara bra en annan dag Sitter o söker Stockholm stads kulturstipendium. Inte för att jag lyckats få det tidigare, men skam den som ger sig

• Bobou

Vi har plus 27...

Vet du, jag tror faktiskt att det var B-vitaminen, åtminstone så blev det genast mycket bättre sedan jag började äta tabletter (för två dagar sedan).

Men didis, du kan ju munnar? Har du erfarenhet av b-vitaminbrist?

Sonja68 skrev 2010-02-01 11:41:58 följande:
    Vinkeli-vink!Jättestressad Sonja tittar in...Vi hade -26 i fredags men nu är det mildare.Tack och lov MittiPrickan: kram på dig! Kämpa på, låt dig inte dras ner i nåt dike... Du är så begåvad så det är värt att kämpa för det du tror på Bobou; det där med munnen låter antingen som allergi eller stressrelaterat. Aleta; hoppas Lill-skruttan kryar på sig. Inge kul med så hög feber Fjällbruttan; hur gick begravningen? Kramar i massor.Och alla ni andra underbara tanter och tantfans får förstås också en kram vardera innan jag rusar vidare.Bilskrället är på verkstan, väntar med bävan på vad de hittar och vad det kommer att KOSTA... Nu hänger min lilla Golf väääääldigt löst kan jag meddela.
  • Sonja68

God morgon Bobou!
    Igår hade vi -22 på kvällen. Nu på morgonen är det snöstorm på G igen. Blåser och snöar, stormvarning klass 1 utfärdad.
    Men idag har jag bytt bil med maken, kör 4-hjulsdrivet och en sån där mindre, jeepaktig som är högre än min lilla Golf. Ingen garanti att jag inte kör fast iofs, för den skull, men risken minskar i alla fall

• Sonja68

Jag har också fått veta Bobou att jag har b-vitaminbrist. Men för mig yttrar det sig i enorm trötthet. Men jag har också haft typ en blåsa i munnen som varit besvärlig. Vet inte om det har något samband dock.

• dfk

Skönt Bobou att det blev bättre! Så ni har plus 27. Jag är inte alls avis..vissel..vissel...
    Sonja, min yngsta har också såna där vita fläckar på tänderna. Det har också grämt mig då jag tänkt att jag inte hjälpt henne tillräckligt med borstningen.
    Det är bra att vi har tillgång till lite rådfrågning av didis!

Villemoa, vilka rackarungar, som kletar dit tuggummi! Akta så du inte sätter dig på häftstift eller nåt bara.

• Sonja68
    dfk skrev 2010-02-02 08:39:56 följande:
    Akta så du inte sätter dig på häftstift eller nåt bara.
    En riktig klassiker... *minns skamset liknande aktiviteter i lågstadiet när vi hade vikarier*
  • dfk

Sonja, oj, stormvarning. Här är det nästan lite soligt väder fast riktigt vintrigt är det allt.

• Cantaton

Bara för att jag har synts lite grand är tidningarna nu som gamar och vill att jag annonserar hos dem. Kul att jag syns för dem, men jag hoppas jag syns för målgruppen också. Väntar spänt på någon form av resultat... (Lite otålig.) Jag vill ju inte att det ska vara annonsförsäljare som ringer, jag vill ju att det ska vara brudpar...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången