• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Har syrran klarat uppkörningen och i upphetsningen välte du ut kalenderljuset så skrivbordet tog eld och nu är brandkåren hos er Ninnis?

Är de snygga, brandmännen?

Lägg dig på golvet och se lite lagom avsvimmad ut så bär nog en av dem ut dig i sina armar.

• passionsblomman

Bruttan, snökanoner?
    Jag säger då det-gör ni inte ved så gör ni snö där hemma hos dig.
    Barn gör ni visst lite emellanåt också när ndan faller på.

• Sonja68

Jag är här!!! Av och till!
    Åhhh, nu fick jag barndoms flashbacks !

• Sonja68

Min mamma gjorde en adventskalender i filtapplikationer till mig, med tändsticksaskar och limmade dem på filttavlan så de blev som fyra adventsljus. 24 askar med sina respetive datum på . I dem satte hon små presenter till mig, typ suddgummin, bokmärken, leksaksringar, en godis osv.
    Det hade jag GLÖMT Och vi hade enris i en kruka, i riset hängde små röda virkade hjärtan...
    Och nån gång hade vi adventsgran också, men utan presenter. Men med fyra ljus.

• Sonja68

Och jag minns hur hon och pappa gjorde knäck och ischoklad den 23:e på kvällen och jag klädde granen...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...