• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru E

Leksi-vila i soffan en mörk kväll är guldvärt!

PB-vilken pysselmänniska du är! Fullt upp hela tiden, förstår inte hur du orkar

• passionsblomman

EA&MJ skrev 2009-11-30 20:26:39 följande:

PB-vilken pysselmänniska du är! Fullt upp hela tiden, förstår inte hur du orkar
    VA!!!???!!!
    Nää jag har verkligen inte gjort nästan ett skit sedan vi kom hit gick jag och tänkte idag!
    I själva verkaet har jag sovit på förmiddagarna, suttit vid datorn på dagen och vid datorn/tv:n på natten och så åkt omkring på lite matcher och träningar och lagat lite middag ibland.

Okej då, fixat mattor och några gardiner och putsat upp mina möbler och staplat lite ved då...och pyntat lite.

VET ni vad, jag gick en promenad medan sonen hade träning idag och hittade en inredningsbutik som hade en perfekt liten spegel till vår toa, och den kostade bara 125 spänn!!! Hurra!
    Nu har jag tvingat sambon att spika i spikar(bara för att han SKA vara med och bry sig) och därmed har toan fått sits och spegel på samma dag!
  • Fru E

PB-är kanske lätt att bli hemmablind med när man fixar hemma. Vi har sparat lite bilder från innan vi flyttade in och ibland brukar jag ta fram dem och jämföra och faktiskt se att vi har gjort en massa saker även om det inte alltid känns så.

• passionsblomman

Smart! Det borde man ha gjort! Jag ska genast ta lite bilder nu medan allting bara är lite halvgjort och småduttat...En dag kanske det är helt fullt överallt istället...

EA&MJ skrev 2009-11-30 20:59:14 följande:

PB-är kanske lätt att bli hemmablind med när man fixar hemma. Vi har sparat lite bilder från innan vi flyttade in och ibland brukar jag ta fram dem och jämföra och faktiskt se att vi har gjort en massa saker även om det inte alltid känns så.
  • Fru E

PB-naj då det blir helt perfekt ska du se . Jag har tänkt göra ett före/efter collage men inte riktigt orkat än just för att se hur bra det kan bli

• Fru E

Sängen och värmen kallar så godnatt på er!

• Fru E

Och godmorgon!

Ännu en dag utan dator så vi ses ikväll!

Kram &

• lanovia 08

Godmorgon EA och alla andra!
    I soffan hamnade jag alldeles för sent igår. Vi började laga middag ihop. Maken sa innan att han skulle göra det men när förslaget pannkakor kom upp kände han att det gick utanför hans förmåga. Sedan pysslade vi lite i köket, gick ut o lekte med hunden o tränade henne. Så det var en mysig kväll o lugn kväll även om inte t8ilräckligt mkt soffa.

Gå upp imorse var nästan omöjligt, hela kroppen skriker åt mig att bara ligga ner o ta det lugnt. Min närmaste kollega undrade oroligt om jag verkligen skall jobba heltid om jag är så trött. Men än så länge är det ju bara andra dagen av totaltrötthet och jag vet ju att det finns den anledning till det, hade mkt att göra i helgen. Får försöka vila ikväll.

• lanovia 08

Blommis även om du tar det lugnt och sover på förmiddagarna tycker jag absolut det låter som du får mkt gjort. Och unna dig verkligen den tiden då du kan ta det lugnt.

Leksi vad tyckte du om konserten?

Hur har alla det idag?

• Sonja68

Hej allihop!
    Jo, tackar som frågar, här är det fullt upp. Mamma fyller 75 idag så det blir smörgåstårta o fika hos pärona ikväll
    Ha en bra dag alla

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...