• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Men suck.
    Skulle ju stå vardagskläder.

Det straffar sig att vara rebellisk.

• Daa

Hjälp, som jag spammar. För en liten stund sedan kände jag mig ledsen, låg och håglös. Kanske går på adrenalin ändå...

• Daa

Nu ska jag gå och väcka en arbetskamrat som har tagit en lite väl lång lur på lunchen.

Ha en fin eftermiddag.
    och kom ihåg: det är fredag!

• Daa

Skit. Han hade redan vaknat. Då fick jag inte skrika hans namn och hoppa upp och ner och verka sjukt jobbigt pigg...

• Sonja68

Härligt Daa med adrenalin som rusar Behövs inte mycket för en tant för att få igång adrenalinet
    Själv går jag igång på de mest banala och trivial saker nu för tiden

• Sonja68
    Sonja68 skrev 2009-11-27 12:21:25 följande:
    SLUTA, Galningar!!! VAD kan det finnas för allmänintresse av att se en gammal kärring i en svart polyestertrasa och ett par tantiga stövlar med 5 centimeter klack (lagom högt och vingligt för en tant).I håret ser jag ut som Hedvig i Från A-Ö (men ni kanske är för unga för att veta vad det är för program), men mitt hår är inte ens rött utan råttfärgat. Med blonda slingor. Eller nåt.Vi får se, lovar inget
    Kom just på allmännyttan i ovan!!
    Betraktaren erhåller en egoboost och känslan av att "Jaja, de finns de som är mer tragiska och patetiska än jag. Stackars krake!"
  • Ninnnis

Sonja, klart jag minns Hedvig och Ugglan! *förolämpad*

Du kommer att vara skitsnygg ikväll, det är jag övertygad om! Och det vill vi ju inte gå miste om

• Sonja68
    Ninnnis skrev 2009-11-27 12:59:12 följande:
    Sonja, klart jag minns Hedvig och Ugglan! *förolämpad*
    Okej, pluspoäng till dig Ninnis. *lägger till i Ninnis meritlista "vet vem Hedvig och Ugglan är"*
  • Sonja68

Undra sa flundra hur Blommis mår?
    Hon hade feber igår. *orolig*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...