• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Jag vill också ha snö, Sonja!

Förresten, "storasystern" som jag färgade håret på är 19 år, så det var bara ett barn jag passade

• Ninnnis

Lycka till hos B M!

lanovia 08 skrev 2009-11-27 08:41:53 följande:

oh är säkert massa mer jag skall kommentera men jag hinner inte nu. Skall åka till BM om 1h och måste jobba lite innan.kramar alla
  • Ninnnis

Med LW i förra veckan var det nästan tvärtom. Vi var ju ute och åt innan och fick lite bråttom till konserten som skulle börja klockan 20. Vi bestämde oss för att hoppa över förbandet och antog att LW förmodligen skulle börja vid 21-tiden. Strax efter 21.30 var vi där, och 5 minuter senare började LW spela. Hade vi kommit klockan 21 hade vi missat början på konsertet... *hemska tanke*

• Ninnnis

Kan det vara så att vissa artister har lite "divalater" och njuter av att fansen står och väntar på dem?

• Sonja68

Jag är här!!! *vinkar till Ninnis*
    Jag är så impad att du hinner städa och fixa och greja. Så trevligt för dina killar att komma hem idag Myyyyys!

Förut (innan barnen) så storstädade jag också alltid och lagade god middag när maken skulle komma hem efter en veckas bortavaro.
    Mina kompisar tyckte jag var lite knäpp, men jag försökte förklara att jag vill att han ska känna "puuuuhhh, så skönt att vara hemma", "borta bra men hemma bäst", efter en säkert rolig vecka med sina gamla kompisar, men en jobbig väg hem.
    Jag vill att han ska känna att han är efterlängtad.
    Jag skulle själv tycka det var trevligt Istället för ett hus som är upp o ner, odiskade kastruller, kläder utspridda över hela huset, och en känsla av att; "kolla här hur JOBBIGT vi har haft det när du varit borta, hur hade du mage att lämna oss i sticket så där för att vara på nöjestripp"
    Fattar ni hur jag menar?

Nu för tiden har jag dock inte tid att städa så mycket inför ankomsterna, men jag försöker röja undan lite och mat finns alltid. Lite extra omtanke t ex bara att se till att jag bytt till ren o fräsch handduk åt honom osv. Och så visar både jag och barnen med hela vår uppenbarelse att vi är glada att han är hemma.
    Hur kul är det att komma hem till en anklagande suris ´liksom?

• Sonja68

*jag går och dricker kaffe, strax tillbaks*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...