• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Men har man sett? Jag fick ju inlägg 700.

Kram, Ankan!

• Ninnnis

*gör som Daa*

Daa skrev 2009-11-27 12:16:21 följande:
    ... men snälla Sonja? *lägger huvudet på sned och ser bedjande ut*
  • Daa

*growlar* Way to go!

Ninnnis skrev 2009-11-27 12:16:58 följande:
    *putsar hornen i pannan*Nja, pigg är nog en överdrift... Men det är ju fredag, stundande glöggmys och hopp om livet, så för tillfället ska jag inte klaga
    (Jag har också horn i pannan, de är röda och irriterade och irriterande och inte särskilt stora men jag är inte särskilt intresserad av att putsa dem utan sminkar hellre över dem)
  • Sonja68

SLUTA, Galningar!!!

VAD kan det finnas för allmänintresse av att se en gammal kärring i en svart polyestertrasa och ett par tantiga stövlar med 5 centimeter klack (lagom högt och vingligt för en tant).
    I håret ser jag ut som Hedvig i Från A-Ö (men ni kanske är för unga för att veta vad det är för program), men mitt hår är inte ens rött utan råttfärgat. Med blonda slingor. Eller nåt.

Vi får se, lovar inget

• Sonja68

Måste gå och käka! Svälter ihjäääääl!

• Daa

Just nu för tillfället känns det ganska bra, för det är kul med snack i tråden och så har jag fått en chokladbit av en arbetskamrat. Och just denna lilla stund känner jag mig faktiskt nästan frisk. *passar på att njuta*
    Att jag sen är rebellisk och skriver på arbetstid gör att jag får rusningar av adrenalin.

Ninnnis skrev 2009-11-27 12:17:54 följande:
    Hej Ankan! Ha en trevlig fredag du också Daa, hur mår du själv?
  • Daa

Och så stavade jag fel. Det skulle vara rysningar och inte rusningar.

Kanske lika bra att jobba istället...

• Daa

Sonja: jag tror att du kommer att vara fin i din outfit. Kommer ju ihåg hur du såg ut när vi träffades och då var du fin i vardagliga kläder. Kram!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...