• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Sonja, vad härligt med hemkommen älskling, välfylld frys, snö och höjt humör!

• lanovia 08

Hejhopp här kommer som vanligt sen snabbrapport innan möte och jobb drar igång allt för hektiskt. Den här veckan har jag läntat efter länge. Här på jobbet händer det massa roligt som jag tyvärr inte kan dela med mig av i detta allt för öppna forum.

Daa skickar massa kramar. Vissa låter och tillfällen vet att skaka om känslorna.

Ninnis, tråkigt att killarna åkt igen. När kommer de tillbaka, torsdag el fredag?

Blommis vad mysigt att komma iväg till kyrkan. Själv hann jag inte ens tänka tanken på något liknande och har inte hört en enda adventslåt/psalm i år. Förtar stämningen lite.

Däremot har vi fått lite adventsfint hemma. Jag var borta på aktivitet hela dagen men maken var hemma och städa ordentligt toan och köket (vilket var de två rum som stod i tur för storstäd). Och adventsstakarna kom upp så fint. Var så mysigt att komma hem på kvällen.

• Ninnnis

Hej Lanovia!

De kommer hem på fredag.

Sonja, vadå inte komma i några snygga kläder?!

Nu ska jag ägna större delen av förmiddagen åt att revidera manualer...

• ingenjörsbruden

Hej flickor!

Vi lever! Har fullt upp med husfix.....inköpslistor på möbler, gardrobsinredning, kulörbestämning t huset o ja....Bellabus håller mig sysselsatt OSSÅ!
    Vill inte sova ordentligt på dagen...bara småsnuttar....så det hinns inte med så mkt här hemma!

Tänker massor på er alla!!!!

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!

• Daa

Hej. *vinglar in*

Blommis: vilket roligt adventsfirande med mackor i församlingsgården Skönt att du är piggare.

EA: äsch för indianer. Men det är ju skönt att de faktiskt kommer när de ändå är på gång istället för att retas. *kramar om* (vad står BOM för? )
    En del av mig börjar undra om jag inte är gravid i alla fall, för det känns då verkligen så. Fakta: förekomst av indianer och ett negativt test (kollade förra måndagen eftersom indianerna var ovanligt blyga för att vara på dag två). Egentligen borde hela jag vara nöjd med det och inte den allra minsta lilla del tvivla på min icke-graviditet. Men dum som jag är...

Ninnis: det låter så härligt med era långpromenader. Skönt med mys innan grabbarna sticker. *kramar*
    Jo, filmen var helt okej. "Public enemies" med en viss J. Depp (fast illamåendet förstörde en mysig stund )

Sonja: skönt att maken är tillbaka igen. Med små vita vilda saker som går i skogen Mer snö åt folket!

Lanovia: kul med kul saker på jobbet! Kram på dig.

Hej, Ingis!

Vaknade nere eftersom jag mått så dåligt kvällen innan. Humöret går upp och ner i takt med yrselattackerna och illamåendevågorna. Det känns verkligen inte kul.

*kramar alla tillbaka*

• Sonja68

Daa: det låter så skumt det här med dina symptom.
    Onekligen liknar de ju gravidsymptom.
    Yrsel kan ju bero på lågt blodtryck.
    Ysel och illamående, förutom graviditet så har jag hört talas om virus som sätter sig på balansnerven t.ex.
    Hoppas du snart får svar på proverna och GE dig INTE förrän du känner att det finns en rimlig förklaring till ditt "tillstånd".
    Det är ju verkligen inte kul att må sådär och försöka funka som vanligt på jobb och så
    Kram på dig!

• Daa

Tack, Sonja. Väntar som sagt på provsvaren. Hoppas de kommer idag.
    Tipset om blodtrycket är inte så dumt. Det kan jag nog kolla upp ganska enkelt.

Kram på dig.

• Ninnnis

Daa, det verkar ju helskumt... Du kanske borde ta ett test till för säkerhets skull? Blödningar verkar vara relativt vanligt och testet kan ju ha varit för tidigt? Stor kram!

Tror att BOM bara betyder bom, som i miss?

• Daa

Nå jå, dags att arbeta igen.

Ha en fin eftermiddag, vänner.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...