• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Villemoa

Vet också vem Hedvig och Ugglan är, får man MVG nu?

Idag ska jag städa och adventspynta, eventuellt baka lussebullar också om jag orkar. Imorgon kommer grannarna med sina två pojkar på middag och på söndag ska vi bara slappa och njuta av första advent. Tror det blir en bra helg!

Ha en underbar fredag och helg! Kramar till alla!

• Daa

Måste bara springa in och sjunga:
    "Kom och skriv mig det på näsan, kom och skriv mig det på näsan, kom och skriv mig det på näsan, den som vååååååågaaaar!"
    *hoppas innerligt att det är rätt TV-serie*

*vinkar till Villemoa innan jag drar för att dricka kaffe*

• Ankan80

Kaffe behöver jag!!!
    Håller på att somna framför datorn...

Kan inte klockan bli fika snart?

*znark*

• passionsblomman
    Sonja68 skrev 2009-11-27 13:18:00 följande:
    Undra sa flundra hur Blommis mår? Hon hade feber igår. *orolig*
    Tackar som undrar. Ingen fara på taket, men sjuk är jag. Jag sov till 12.37 idag!
    Jag tror inte jag har feber just nu, men jag är helt slut i kroppen och redigt snorig.

och så har jag haft en "diskussion" med min sambo och är just nu så uppretad på honom att jag var tvungen att gå hit upp och stänga dörren för att inte mycket lågt och innerligt be hinom dra åt helvete. För saken är den att säger man sådant åt honom så tar han bilen och drar på obestämd tid. Det gjorde han åtminstone förr om åren.

Han är öht mkt för att säga något sista käckt som "det här kommer aldrig att gå" eller "ja det var nog fel beslut det här, för det här är ju kört" eller liknande och så GÅ sin väg.
    Och är sedan HELT oförstående inför hur DET skulle kunna vara plågsamt för den andre på något vis.

Just nu kan han gärna jävligt gärna bo nån annanstans. Men det är väl bäst jag inte säger. Jag hatar förövrigt att man bara har ÄL en ynka dag i månaden. Om man är förbannad den dagen då?
    Jag kan tala om att just nu så är sex det absolut sista on my mind.

Slutligen: en massa saker i diskussionen var nog rätt bra att få sagt och åtminstone något tror jag gick fram, men jag är fortfarande frustrerad och tar nu tillfället i akt att kräkas.
    Av precis samma orsaker som nyligen Sonja eller Bruttan eller Ingis.
  • Hvidbrud

Va! Ingen som skrivit sen i går? Och ingen som har gett blommis en jätte kram när hon verkligen behöver den? Då har ni inte varit inloggade tjejer.
    Jag börjar med att krama om blomman så hårt att det värker i armarna efteråt! *KRAAAAAM* Och håller fram kräkspannen, ut med det bara! Jaklans karltokar. Ibland är det som om samma snutt i samma dåliga film ska genomlevas tusen gånger innad man fattar om man nu någonsin fattar! Blä för det. Du, jag vet att det inte hjälper just nu, men snart är han in härliga sambo igen, som man inte kan tänka sig att man vill ha någon annanstans än bara så nära som det är möjligt, osis att det inte blev vid ÄL denna gången. Kanske nästa? Eller, vad vet jag, ni kanske har hunnit bli vänner igen och fått lite bra bli-väner-igen-mys? (aldrig har jag upplevt det själv, men det finns de som får til det? Är jag sur eller har varit det nyligen å ska INGEN pilla på mig på ett bra tag )

Batman hjälper min pappa at flytta idag. HAn flyttar in till stan, på nästan sammagata som oss! Jippi! Men stackars Batman och min bror som får släpa soffa till 7e våningen. Nä, det kommer kosta! En god middag och en flaska vin, minst! Hoppas att deras ryggar klarar det!

• Hvidbrud

Jag är också gammal nog at känna till och älska Heddvig och ugglan! Får jag en guldstjärna då?

• passionsblomman

Tack fina Hvidis för kramen! Den värmer gott.

Jag är inte så värst långsint av mig så nu är det väl ok igen, till nästa repris på den dåliga filmsnutten...
    Men förkyld är jag än, så nånting in i baljan att jag bara legat i sängen hela dan. Stackars min uttråkade son, eftersom de ringde från sambons jobb imorse och ville ha in honom på extrapass och han sa ja.

Nu ska han iaf hyra fim och köpa hem pizza tils han slutar så det händer något lite mysigt idag för pojken.

Själv ska jag gå ner och åstadkomma en kanna thé.

• Ninnnis

Kram kram kram kram kram Blommis! KRAM för att det känns piss när man blir vansinnig på den man älskar och framför allt när det är totalt usel tajming. Och så en extra KRAM för att du ska krya på dig också. HELT rätt att köpa pizza just idag, förresten!

Har du alltså haft ÄL nu?

Hvidis, vad MYSIGT att pappa flyttar så nära er! *vill också ha familjen nära...*

Vi har varit på hundträning, huset är pyntat, jag är nyduschad och glöggen står på spisen. Ha en fin kväll mina vänner!

• lanovia 08

Kramar Blommis massor!!! (självklart hade hon fått massa kramar tidigare om vi varit inloggade). Skönt att höra att det verkar bättre mellan er nu. Jobbigt att inte må bra.

Ninnis, låter som ni kommer få en härlig kväll och haft en bra dag. Mys!!!

Hvidis trevligt att få pappa så nära. Snäll man och bror, men stackars deras ryggar.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...