• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Leksi

God morgon!

Nu är det december, tjohoo! Känns lite lättare än tråk-grå-november även om vädret bjuder på mulet och regn även idag. *ser mig förvånat om och letar förgäves efter snö & rimfrost som glittrar i morgonsolen*

Takida var superbra i lördags! Det var andra gången vi såg dem och jag giller verkligen dem, speciellt live. Dock kände jag mig fruktansvärt trött redan när vi åkte in och höll på att falla i koma innan de klev på scenen, men sen vaknade man ju till! Mindre kul att åka tunnelbana, pendeltåg och buss hem efteråt, var hemma kvart i ett! Det är sent även i vanliga fall men kändes som typ tre-fyra på natten nu.

Lanovia, grattis till klänningsköpet! Hur ser den ut och var hittade du den?! *nyfiken*

• Fjällbruttan

Hallå... idag verkar min dator var med i världen!
    Den betämde sig för att dö tillfälligt i söndags

Jag tillbringade lördagen på barnkalas och sen jobb till mitt i natten och första advent fikade vi hos makens föräldrar, sov sen middag med lilla vild och hasade iväg på julskyltning
    Vi var så trötta båda två
    Maken skulle varit ledig medans jag jobbade men se det blev -20 så då skulle hela snökanonsystemet igång.. i sndags natt jobbade han till ett....

Igår var jag till Bm på koll och allt var bra, stora tjejerna var med, de hade studiedag så de fick höra hjärtljuden

Nu sk jag iväg och jobba en stund (ska grava lax inför julborden) och sen ska g och stora tjejerna baka

Kram till alla, tänker på er...
    Och Daa, testa en gång till... låter som din blödning kan var en nid-blödning, mina var som om jag hade mens... hoppas så för din skull!

• Ankan80

God morgon!
    Var hos BM idag igen och nu lät hjärtat som det skulle.
    Så skönt.!!!!

• Leksi

Vilka härliga nyheter Ankan!! Så skönt!

• Leksi

Och för Bruttan också så klart! Härligt med fina hjärtljud!

• Sonja68

Jomenvisst! Såklart Bruttan också Kram!

• Ninnnis

Underbart, Ankan och Bruttan!

Sonja, jag vill också ha smörgåstårta! *dreglar*

Lanovia, är det typ 2,5 vecka till du ska jobba? Om det känns övermäktigt kanske du kan trappa ner lite tidigare? Det kan bara du avgöra, men lyssna på kroppen (och Spillevinken)!

Daa, hur är det idag?

Jag hann med en 1,5 timmes "morfar" innan ridningen igår, det har blivit lite av en måndagstradition Idag ska jag träna cirkelgym och imorgon ska jag leka med gusonen. Hans mamma berättade att han tycker det är SÅÅÅ tråkigt att han inte kan leka med mig varje dag, och att han ofta pratar om att ringa mig så att jag kan komma dit och leka. Det kan man ju bara inte motstå

• Ninnnis

För övrigt är jag SÅ glad för att jag äntligen får tända mitt kalenderljus! Det har jag haft sen jag var liten, det är så mysigt! Jag har ett på jobbet också, för säkerhets skull Även maken har (motvilligt) fått med sig ett ljus till Sthlm. Han tyckte först inte det var någon vits att ta med det, men när jag sa att då får han inte ta med chokladkalendern heller så gick han med på det

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...