• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

*inser att jag inte får gå i ide och återvänder till verkligheten*

Roligt, Lanovia! Känn dig sjukt nöjd! *hjärtar fina Spillevinken*

• Sonja68

Kollar in snabbt innan lunch.
    Daa: jag vet inte hur det går med accessoarerna... Jobbar hela dagen och vette f*n om jag hinner fixa nåt.
    Ena väninnan hade hittat nån glansig, tunn, lång, smal sjal i en massa olika metallicfärger... nja...
    En annan väninna ringde och frågade har du ett eller två hål i öronen? Eeeehhh *vänta, måste kolla*. Ett hål i varje öra, förutom de jag har för att höra med... "Bra då vet jag, måste rusa" och så la hon på. Vet inte vad det betyder. She's up for something...!

Börjar allvarligt fundera på att gräva fram mina åttitals-halsband i plast. De är lååånga och ett är cerist och ett turkost. Men jag har nog gett dem till ungarna att leka med... och då har de säkert slitit av dem för länge sen...
    Nä, jag tror jag skippar det. Eller...? *kliar mig i håret och ryser vid bara tanken på plast*

• Daa
    Spännande. Tror nästan du måste lägga in en bild i galleriet sedan. *uppviglar övriga i tråden att kräva en bild på Sonjas outfit *
    Sonja68 skrev 2009-11-27 12:03:29 följande:
    Kollar in snabbt innan lunch.Daa: jag vet inte hur det går med accessoarerna... Jobbar hela dagen och vette f*n om jag hinner fixa nåt. Ena väninnan hade hittat nån glansig, tunn, lång, smal sjal i en massa olika metallicfärger... nja...En annan väninna ringde och frågade har du ett eller två hål i öronen? Eeeehhh *vänta, måste kolla*. Ett hål i varje öra, förutom de jag har för att höra med... "Bra då vet jag, måste rusa" och så la hon på. Vet inte vad det betyder. She's up for something...!Börjar allvarligt fundera på att gräva fram mina åttitals-halsband i plast. De är lååånga och ett är cerist och ett turkost. Men jag har nog gett dem till ungarna att leka med... och då har de säkert slitit av dem för länge sen...Nä, jag tror jag skippar det. Eller...? *kliar mig i håret och ryser vid bara tanken på plast*
  • Daa

Just ja, vi har ju ett visst spam-ansvar för att öka antalet inlägg...

• Ninnnis

*KRÄVER!*

Daa skrev 2009-11-27 12:08:23 följande:
    Spännande. Tror nästan du måste lägga in en bild i galleriet sedan. *uppviglar övriga i tråden att kräva en bild på Sonjas outfit *
  • Daa

Oj då. Sonja loggade ut när jag började kräva bild på hennes outfit.
    *viskar* Sonja, du behöver inte vara orolig. Du måste inte om du inte vill.

• Daa
    Ninnnis skrev 2009-11-27 12:15:05 följande:
    *KRÄVER!*
  • Ankan80

Hej hej!
    Ha en trevlig fredag!

*Kram*

• Daa

... men snälla Sonja? *lägger huvudet på sned och ser bedjande ut*

• Ninnnis

*putsar hornen i pannan*

Nja, pigg är nog en överdrift... Men det är ju fredag, stundande glöggmys och hopp om livet, så för tillfället ska jag inte klaga
    Daa skrev 2009-11-27 11:49:06 följande:
    Number-of-the-beast-Ninnis: är du piggare nu? Så gulligt att din mamma blev så rörd och glad till er låt.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...