EA: Åååhhh, typiskt.
Är det helt säkert att vi ska sluta vissla? *kramar om, men fortsätter vissla lite lite till, för säkerhets skull*
Jag vet inte riktigt vad som fick henne att tro på glutenintolerans, men jag tyckte att hon pratade lite väl mycket om min vikt. Det och att jag nämnde att min mage kan vara mer än lovligt tjurig ibland.
Blommis: trist med din förkylning. *krya-på-dig-kram* Det där med veden har du redan dragit slutsatser om, så jag kommenterar inte det
Vad gäller det du skrev om depression så tror jag att du har helt rätt. Känner mig inte orolig över den just nu. Det är väl bara att acceptera att MF:et tog hårdare än jag trodde det kunde/skulle/borde/whatever göra (och det går framåt: visserligen blev jag knäckt av det här indianbesöket, men inte riktigt lika knäckt som vid det förra
). Sömnproblemen uppträdde för länge sen, månader innan vi snurrade in oss i barntillverkning, så dem är jag inte orolig över heller.
Villemoa: skönt att du fått ÄL. Då funkar det!
*gör tummen upp*
Lanovia: badrummet, var det ju. *slår mig för pannan, doh* Men ändå kul!
(men vem är det nu som renoverar köket... jooo, det är ju min arbetskamrat!)
Ninnis: blir det adventspyntning? Tyckte mest att paketet var spännande för att det kom från Piteå, som ju inte är helt långt bort från där jag bor.
Sonja: hur riktigt är det med dig? Alltså, den där tröttheten och frysattackerna?