• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Deprimerad och glutenintolerant?! Men gumman, det är ju allvarliga grejer. När tror du att du får provsvaren? Jag hoppas verkligen att du omedelbart erbjuds den hjälp du har rätt till, på alla omrpden, om det visar sig att det är så. KRAAAAAAAAAAAM!

• Daa

*kramar tillbaka*
    Vi får väl se vad proven säger. Tycker inte riktigt att det stämmer det där med glutenintolerans. Hon verkade fastna lite i tanken att jag är mager och har dålig viktutveckling. Jag, som (förvisso är tämligen finlemmad) har DD-kupa och mjuka ben och haft samma vikt i flera år.

Nu ska jag läsa ikapp lite.

• Jenny står brud 090801

Tack för tips och funderingar på vad jag kommer få för att få igång indianerna. Jag har ju ingen aning, de får göra vad de vill bara det kommer igång igen

Skall vara där vid halv fyra, och sen skall jag hem till en kompis och äta och sticka så det blir rapport från mig först senare ikväll.

Oj, nu börjar lektionen...

• Daa

Jo, glömde ju. Deprimerad är inte särskilt kul heller, men det kan ju vara så att mörkret (och vilket mörker sen!) i kombination med minnet av MF i kombination med att "alla" ska ha barn i mars, april, maj och juni bara är lite för mycket för mig att bära just nu.

NU ska jag läsa ikapp.

• Daa

Jaså, du har inte varit där än. Ska hålla tummarna för dig!
    *kramar*
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-11-26 12:15:55 följande:

Tack för tips och funderingar på vad jag kommer få för att få igång indianerna. Jag har ju ingen aning, de får göra vad de vill bara det kommer igång igen Skall vara där vid halv fyra, och sen skall jag hem till en kompis och äta och sticka så det blir rapport från mig först senare ikväll.Oj, nu börjar lektionen...
  • Sonja68

Daa: Ja, det här mörkret gör en ju helt orkeslös och deppig bara det. Känns som att man har en stor, blöt, kall, gråsvart filt över sig. Huvva! Mer snö, jag vill ha mer snö!!

• Daa

Lanovia: kul med konsert! Och roligt med nytt kakel. Då är köket snart klart?

Ninnis: kände spänningsvibbarna vid ett paket från Piteå

Bruttan: rätt handlat! Med pannkakorna alltså...

Villemoa: hoppas du får koll på ÄL. Kroppen kan bete sig ganska konstigt efter MA, men som lanovia säger: ge inte upp hoppet.

Sonja: Fälla bockar
    Hoppas du får barnvakt så du kan gå på körövningen. Det är nåt visst med sångerna kring 1:a advent.

• Daa

AMEN!

Sonja68 skrev 2009-11-26 12:21:35 följande:
    Daa: Ja, det här mörkret gör en ju helt orkeslös och deppig bara det. Känns som att man har en stor, blöt, kall, gråsvart filt över sig. Huvva! Mer snö, jag vill ha mer snö!!
  • Daa

Jag fick skriva versaler...

Mer ljus åt folket! Vilket kommer att ordna sig när det väl är advent.

*kramar om alla, varmt och länge*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...