• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Godmorgon! Här är en som var tidigt på jobbet idag. Tråkigt för då får man äta frukost själv och ingen cykeltur med make och hund. Men ville komma hit i tid för att komma hem och hinna "ta en morfar" (som Ninnis skulle säga) i eftermiddag innan det är dags för konsert. Ikväll smäller det, då är det dags för TAKIDA. Skall bli så kul att se dem live.

Igår var vi jätteduktiga städade ett rum ordentligt och slängde massa gamla papper. Gud så mkt damm det blir vid renovering.
    Sedan blev det lite soffa och TV men minsanna i sängen var vi till kl 22. Det är imponerande för att vara oss. men så skönt att få sova!

Kakelsättaren hade hunnit börja sätta kakel på väggarna igår. Blev supersnyggt! Vi är så nöjda med vårat val.
    Nu vill jag bara att han skall lägga golvet snart så vi får se hur allt blir.

• lanovia 08

Bruttan hoppas det känns bättre med allt idag!
    Är det UL idag?? Tjoho vad spännande! Rapportera så fort du kan.
    Kul att tjejerna skall få följa med och lyssna på hjärtljudet.

• lanovia 08

Hoppas ÄL kommer som den skall Villemoa. Ge inte upp hoppet för att de inte ger utslag. Var det inte någon här (Leksi?) som lyckades plusa trots att stickorna aldrig gjorde utslag??

Intensiv dag du verkar ha haft Blommis. Otur att sonen skulle vakna precis då, men verkar ju ha gått bra ialla fall.

• Jenny står brud 090801

God morgon alla härliga tjejer.
    Idag är dagen som jag längtat efter ett tag nu, hoppas bara att jag kan få någon hjälp på gyn. Själv hoppas jag på tabletter som sätter igång äl, men vi får väl se vad som händer.

Hoppas ni får en bra dag allihopa!!

• Ninnnis

Vad kul med Takida, Lanovia! Om jag inte minns fel är väl de lite extra speciella för er? Bra idé med en morfar innan konserten

Lycka till idag, Jenny! Hoppas du får Pergotime eller nåt annat spännande

• lanovia 08

Ninnis, vad var det för något i det hemliga paketet från Piteå??? *nyfiken*

Du minns så rätt så, Takida är speciella för oss. Särskilt Curly Sue!

• lanovia 08

Jenny, lycka till. När skall du dit? Hoppas du får bra hjälp!

• Ninnnis

Det var väl det jag visste

lanovia 08 skrev 2009-11-26 08:47:50 följande:

Du minns så rätt så, Takida är speciella för oss. Särskilt Curly Sue!
  • Ninnnis

Det var en doppresent till gudsonens lillebror. Maken hade rätt, det var mycket riktigt något jag hade glömt att jag hade beställt...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...