Morr´n
Tidig morgon för mig.. lilla vild är hemma så nu går bompa och vi myser mest
Pumpkin, om magen växer så sluta oroa dig! Jag har rasat i vikt alla mina grav, ffa för att jag åt nyttigare, vilket du uppenbart gör nu också, även om du fuskar lite(vem gör inte det?). Det du kan hålla koll på är järnvärdet så det inte sjunker för mycket.
Bebisen snor allt den behöver av mamma och det funkar även om man bara äter mackor... Syrran mådde ju så illa att on bara fick i sig en macka då och då med tvillingtjejerna, så henne tog de prover på och alla värden var bra i alla fall
Leksi, härligt med ultraljud!! Längtar efter vårat i morgon, jag vill kolla om det är en tjej därinne, som jag är helt säker på, men maken tvekar... vi får se om det ens går..och om vi gör det.
Lanovia, jag avundas dig blyger lite... verkar som den här bebben kommer bli som sina systrar.... de hoppade i sängen redan i magen!
Varenda gång jag la mig började magen att studsa! Var precis som de sa:-Haha, nu kan vi hoppa!!!
Var tom så ärkeaset bad mig att inte ligga nära honom när vi skulle sova, han blev störd!!! Määäähhh.. vad tror du jag är då??? Morrar fortfarande!
Förövrigt platsar jag lätt i Blommans företag med gråterskor... ännu mer nu, bölar konstant! För allt och ingenting....
Toppen med bra aurorasamtal förresten, visst är de underbra barnmorskor!
Kram till alla!!