• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68
    ingenjörsbruden skrev 2009-11-25 10:13:56 följande:
    Skickar ett grattis på namnsdagen till en söt tjej här i tråden....
    Just det GRATTIS på namnsdagen, du vet själv vem du är
    Min yngsta dotter har också namnsdag idag Hon har den korta, diminumformen, dvs. "smeknamnsformen" av kejsarinnenamnet I sin fars hemland kallar de henne Ekaterina vid högtidliga tillfällen.
  • Sonja68

Har för mig att namnet betyder "kysk"

• Fjällbruttan

Sonja68 skrev 2009-11-25 10:15:47 följande:
    Sen blev jag rekommenderad av en kollega som är jätteinsatt i hälsa och alternativ medicin och sånt, att gå till en här på orten som är VERKLIGEN seriös och duktig, som har jättegott rykte här och är en sorts läromästare till alla andra som håller på. Han har hjälpt otroligt många, det vet jag. Han håller på med chiropraktik, kinesologi, och lite annat till och med sjukvården här i stan hänvisar till honom ibland.Där kan man göra en "balansering" och få reda på ev. obalanser i kroppen och hela systemet. Ens svaga punkter liksom. Så man vet VAR man ska börja sätta in insatserna. Kan kanske vara nå't!

Det skulle jag satsa på! Kinesologi är fantastiskt!! Och jag gillar att bli rekomenderad att gå till nån, för då vet jag att den som rekomenderar är nöjd.
    Hoppas det löser sig till nåt bra!

Kram

• Fjällbruttan

Har för övrigt konsterat att jag är stendum!!!
    har fått påminnelse på två räkningar som jag VET att jag betalat!!
    Kollade och såg att jodå, jag har lagt in dem med rätt datum och allt, men glömt godkänna dem!!!!
    Jävla pucko man är!! Nu får jag avgifter bara för det... aaaarrrggghhh!!!

Hmmm..kanske måste skylla på att lilla vild började rita på väggen eller nåt.... suck..

• Daa

Jaaa! Grattis på namnsdagen, vännen! Kram på dig.
    Sonja, gratta din lilla tösabit också.
    Hoppas du får ordning på den där lymfan. *hutar åt den*

Lanovia: så skönt att det blev ett bra aurorasamtal igår. Underbart att tanken på förlossning känns bättre. Vi håller på dig, vet du. *kramar*

Leksi: Naw, är din bebis blyg... *hjärtar*

Bruttan: så störande med de där räkningarna. Det är så irriterande när man ställer till det sådär för sig. Det går alldeles utmärkt att skylla på lilla vild

*vinkar till alla*

Har inte hört av "min" läkare än. Hon skulle ringa igår, men jag såg på nätet att hon visst inte är på vårdcentralen på tisdagar så det var kanske sköterskan som svamlade lite. Då undrar jag förstås om läkaren behagar ringa idag. Jag ringde dit på morgonen och lämnade ett meddelande på svararen.

Och indianerna krigar hejvilt idag. Någon som vill ha några? Jag har i överflöd. Bokstavligt talat överflöd (alltså överflödet är bokstavligt, inte bokstavligt talat indianer ). Skulle helst vilja stå blick stilla hela dagen (alternativ ligga under en filt och äta chokladglass).

• Fru E

Sonja-jag har gått på kinesisk akupunktur och var lite skeptisk i början men jag tror faktiskt på det nu

Bruttan-Irriterande när sådant händer!

Ingis-piggar alltid upp med lite slängkyssar

• Fru E

Daa-jag vill kanske ha lite indianer om några dagar men väntar ett tag till

Leksi-när min tjejkompis hade lillan i magen så var det nästan bara jag av tjejerna som hade turen att känna sparkarna för den lilla dissade de andra

• Daa

EA: säg till om du vill att jag ska hänvisa dem till dig. Men det är ingenting jag tänker göra just nu. *envisas med att vissla*

• Daa

Spammar lite...

*skickar slängpussar tillbaka till Ingis *

• Fru E

Daa-i´ll lett you know när du ska skicka över lite indianer lär visa sig snart

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...