• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Jag vill också gratta den underbara tjej i denna tråd som har namnsdag idag!
    Och självklart grattis till Sonjas lilla tös.

Hoppas du lyckas reda ut hälsan Sonja. Det är svårt att veta vad man skall tro på o inte tro på i allt olika teorier som finns.

• lanovia 08

*håller tummar o tår sticker huvudet i sanden och visslar för kung o fosterland* Hoppas Daa inte behöver skicka några indianer till EA.

Hur mår du idag Daa? Humöret bättre?

• lanovia 08

Bruttan så störande med räkningarna. ibland undrar man verkligen vart man hade hjärnan samtidigt som man gjorde något.
    Kanske var den hos lilla Vild som just då busade för fullt.

• Daa

EA: Jag väntar (fast så fort de är klara här åker de ut).

Jag har fått tid hos läkaren: imorgon vid 10. Inte en perfekt tid, men eftersom det är redan imorgon får jag vara nöjd.

Hoppas ni får en bra eftermiddag.
    Många kramar till er.

• lanovia 08

Daa vad bra att du fick tid så fort.

Jag blev avbruten i mitt skrivande här och nu måste jag verkligen återgå till jobbet. 4v kvar och massor skall avklaras innan jag får ta mammaledigt.

Idag skall det förresten börja kaklas hemma hos oss. Är så nyfiken/nervös över hur det kommer bli.

Appropå aurora så ja det känns kanon och man blir så glad för att det finns så bra hjälp att få.

• Jenny står brud 090801

Daa: jag skulle jättegärna vilja få hit lite indianer, det är ju jäääääätte längesedan de hälsade på mig. Men i morgon skall jag till doktorn hoppas på att de har hjälp till mig.

• Fru E

Jenny-du kan mer än gärna få mina skickar genast koordinaterna till dig för jag antar att indianerna har gps eller de kanske har röksignaler *kliar mig i huvudet*
    Är det gyn du ska till?

• Villemoa

Sabla ÄL-stickor! Har testat med alla sju nu och inga glada gubbar så långt ögat når Det konstiga är att jag har lite molvärk i magen, som jag brukar vid äl. Är jag månne den där procenten som testen inte funkar för eller vill jag så gärna att jag ska ha äl så jag tror att jag har molvärk? Då börjar jag också spinna vidare i tankegången att "tänk om jag aldrig mer får äl?" Vet att det är dumt att tänka så men kan liksom inte låta bli...

Så, nu har jag klagat färdigt!

Grattis på namnsdagen du vet vem!

Grattis också till Sonjas lilla K!

Daa; vad bra att du fått tid så snabbt!

Bruttan; surt med räkningarna! Min man brukar vara en fena på att göra likadant fast då glömma att sätta in tillräckligt med pengar på kontot...Jag blir crazy när man får hem påminnelsen! Han kan ju absolut inte skylla på graviditets- eller amningshjärna

Sonja; dumma, dumma lymfa! Bli bra NU!!

Kramen till alla!

• Jenny står brud 090801

Vad bra, då kanske de hittar hit. Japp det är gyn jag ska till i morgon.
    EA&MJ skrev 2009-11-25 13:07:18 följande:

Jenny-du kan mer än gärna få mina skickar genast koordinaterna till dig för jag antar att indianerna har gps eller de kanske har röksignaler *kliar mig i huvudet*Är det gyn du ska till?
    Idag är det en mkt trött Jenny här. Sov igår eftermiddag så jag kunde inte sova inatt. Vilket då gör att jag är ännu tröttare idag än vad jag var igår. Dessutom har vi konferens till 17 och sen utv.samtal därefter till kl 20. När jag kommer hem måste jag sy en present till kompisen vi ska till i helgen. Känns som det här kommer bli en lååååååååååååååååååååååååååååång dag.
    Nu har jag gnällt av mig lite, hoppas på att det kommer kännas bättre nu då...
  • Ninnnis

Klart det gör!

Sonja68 skrev 2009-11-25 10:29:21 följande:
    Har för mig att namnet betyder "kysk"
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...