• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68
    Ninnnis skrev 2009-11-26 09:17:00 följande:
    De flesta av oss har nog fällt ett (vilt)svin eller två också, eller?
    Absolut. Jag lever med ett!
  • Fru E

Ninnis-inte lätta alltid att komma ihåg allt som man beställer

Lanovia-roligt att se hur ens eget badrum växer fram och hur bra det blir
    Vårt nästa projekt är att sätta in skjutdörrar i ett "gatt" istället för en ineffektiv garderob som står där nu från förra ägarna. Dörrarna är beställda och nu ska vi bara sälja garderoben på blocket, ska bara bestämma för vilket pris med vilket är svårt.....

Bruttan-lycka till på UL!!!!

Jenny-skulle kunna gissa på att du får tabletter med gulkroppshormon som sätter igång indianerna. Kommer inte ihåg vad de heter men tror inte man brukar få Pergotime först utan starta med att sätta igång indianerna men vad vet jag

• Ninnnis

EA, jag har läst att man kan starta med Pergotime när som helst om man inte har indianer öht, men det finns kanske annat som är bättre?

När ni pratar renovering får jag lite ångest för övervåningen som vi fortfaramde inte har kommit igång med... Vovven har liksom tagit all tid och energi sen han kom... (ja, jag skyller på honom )

• Fru E

Ninnis-vet inte egentligen men tror att man får gulkroppshormon först så man får indianer och sen ev pergotime för äl men egentligen vet jag ingenting
    Kan inte påstå att vi renoverar ihjäl oss som våra grannar som nu är klara med sitt radhus och istället ska bygga ett helt nytt hus nästan själva!

• Ninnnis

Så här står det på Fass:

"Behandlingen startar på eller omkring femte mensdagen. Om du inte har blödningar, kan behandlingen starta när som helst."

Bara Du får hjälp så spelar det inte så stor roll vad du får, Jenny

EA, det låter som ni har ambitiösa grannar! Det är ju nästan så man får prestationsångest

• Daa

Hej.
    *virvlar in lite snabbt innan jag måste gå och handla lite lunch*
    Inget fel på blodvärdet och alltså var det enligt läkaren onödigt att testa järnvärdet.
    Det togs några fler prover som jag inte fått svar på än, men jag det lutar väl åt att jag är deprimerad och glutenintolerant.
    Det känns inte bra.
    Hungrig nu.

*vinkar och kramar*

• Sonja68

Hej Daa!
    Glutenintolerant låter jobbigt. Depression också.
    Men samtidigt är det ju bra att få veta vad man "lider" av.
    Så man kan gå vidare och kolla vad kan man GÖRA ÅT det?
    Kramar får du från mig!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...