• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Blomman:
    Min make är just nu och jagar såna där buckliga djur

• Hvidbrud

Var hoss mamma i helgen.. Måste motstå instinkten at gå in på toa när mamma är där...

• Villemoa

Daa; vet hur du känner det och speciellt när man får besked om att kompisar ska ha bebis...själv hoppas jag på att INTE få indianbesök om en sisådär två veckor men inser förstås att det är högst troligt att de sabla indianerna kommer.

Blommis; härligt att det går så bra för lillblomman i handbollen!

Ja Leksi; hur gick UL-et??

• lanovia 08

Daa, gnäll på du! Vi finns här för att ta emot gnället. Som Blommis säger kanske det är bra att gå till läkaren och kolla upp hälsan. Någonting är det ju som spökar hos dig. och känslorna efter ett MF skall man inte underskatta, det måste vara förfärligt jobbigt och kan omöjligt vara något man skakar av sig på 3 månader. Kanske behöver du helt enkelt någon att prata med?
    Men samtidigt känner jag igen mig själv i dig. Det året vi försökte få till ett plus mådde jag illa, hade ont i magen, var trött, ömma bröst om vartannat. hela kroppen bara skrek gravid mest hela tiden men nog 17 kom indianerna månad efter månad. Ärligt talat mår jag MYCKET bättre nu än vad jag gjorde då.

• lanovia 08

Haha Blommis brukar sonen se många elefanter när ni är ute och kör??

• lanovia 08

Som sagt idag är det arurorabesök. Undrar hur lugn jag kommer vara när jag väl är där. Den här gången kanske vi hinner börja prata ialla fall innan jag börjar storgråta...

• lanovia 08

Kompisar som plusar är ibland det värsta som finns.
    *håller tummar och tår för Villemoa och visslar glatt* Var förresten länge sedan vi stod i sanden kanske dags att försöka igen? *kör ner huvudet i sanden och visslar på för fullt*

Nu tycker jag faktiskt att det är dags för lite plus i denna tråd! Lite glädje o plus till alla underbara!

Villemoa skrev 2009-11-24 00:27:27 följande:
    Daa; vet hur du känner det och speciellt när man får besked om att kompisar ska ha bebis...själv hoppas jag på att INTE få indianbesök om en sisådär två veckor men inser förstås att det är högst troligt att de sabla indianerna kommer.Blommis; härligt att det går så bra för lillblomman i handbollen! Ja Leksi; hur gick UL-et??
  • Fru E

Daa-inte ska du be om ursäkt för att du skriver vad du känner! Viktigt att få ur sig allting och det är det vi finns till för
    Just nu går jag och spekulerar om en kollega på jobbet på en annan avdelning har en bulle i ugnen eller inte (första i så fall för henne och hon är antingen 30 el 31). I kompisgänget är det ett par som jag vet antagligen kommer att börja försöka det närmaste året dvs till sommaren kanske och där kommer bitterfittan in

Lanovia-jag tror att det är bra att storgråta ibland för då får man ut alla känslor så det går att bearbeta dem KRAM

• Fru E

PB-ohh finns det sådana djur här nere

Leksi-hoppas UL:et gick bra

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...