Hej!!
Jag som just tänkt ut ett bra svar till Daa... så kommer Blomman och gör som vanligt, säger allt som behöver sägas
WORD!!
Efter mitt MA tog det flera månader innan jag kunde se mensen som nåt normalt... och då hade vi inte försökt bli med barn utan en sprucken kondom ställde till det... och samtidigt som jag var lite glad över MA, för att jag ätit forsterskadande mediciner vid tillfället, så gjorde det för jävla ont i alla fall! Och dt Ninnis skriver är också jättesant, men det är f-n inte lätt att låta bli att tänka...
Blomman, förstår precis vad du menar med egen sfär... Jag älskar mornanrna när mannen väckt barnen och skicka iväg dem åt respektive håll, jag får sova som ajg vill, gå upp och det är tyst... skita ifred:-9 Annars är det alltid nån som rycker i dörren eller sitter på en pall nedanför toastolen och talar om hur duktig mamma är som bajsar...
Leksi, härligt med UL, vi ska göra det på torsdag
Vill höra allt om hur det gick för er!
Jag har varit duktig idag! Bokfört, fakturerat, annonserat och skickat bokningsbekräftelser INNAN jag tittade in här!
men jag måste ha doftljus vid datorn, vi har jord en bit under huset (alltså ingen källare) och vid viss väderlek slår en hyperäcklig jorddoft in... uäck!!!
Men jag myser i mitt pyntade hus, jag jobbar ju tre helger i rad nu så därför fixad evi det stora i helgen