• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Nu är hela sidan min blir nog tv:en en stund nu. Ha en riktigt bra kväll och helg allihopa!!

• Ankan80

Hej Jenny!
    Grattis till provkollektionen!
    Kläderna såg väldigt fina ut!

• Jenny står brud 090801

Hej Ankan!! Tackar tackar Hur är det med dig?
    Martin Stenmark i Idol ikväll, en av mina favorit artister, och så är han sååå snygg (Nästan lika snygg som mannen )

• Villemoa

Ja huvva! Är glad för att jag slipper ha utv.samtal just nu!

Jättefina kläder!! De där byxorna med stjärnor på gillar jag jättemycket!

Jenny står brud 090801 skrev 2009-11-20 16:27:05 följande:

Bruttan: Härligt att det gick så bra på utvecklingssamtalet!! VilleMoa: Jag håller med dig om att det är roligt att hålla sådana utv.samtal men just nu är jag trött på alla utv.samtalen. Har en rejäl omgång samtal nästa vecka sen skall jag inte har så många kvar...
  • Hvidbrud

Klänningen är helt klart min fdavorit, men Esher är fortfarande lite liten för den....

Hon klarade sprutan bra. Lite hängig har hon varit och sovit lite mer, men oroligt. Tror hon hade lite feber i eftermiddags, så jag gav henne en mini dos flytande alvedon. Skogsbärsmak... (undrar hur nära den smaken någonsin varit ett skogsbär...) Hon tittade konstigt på mig när hn smakade på det. Kan man ju förstå. Inte skulle jag gilla det heller.

• Hvidbrud

Maken är på julfest med sitt jobb i danmark. En kompis kom och åt mddag med mig, sen somnade hon och E i soffan. Gulligt. Skönt när vännerna känner att de kan slapna av och känna sig som hemma! E älskar henne och ler och sätter in charmoffensiven så fort hon är i närheten. Det är inte alla hon tittar djuupt in i ögone och delar universum med. Härligt! En bra barnvakt i framtiden

• Hvidbrud

Det var meningen at vi skulle få gäster i helgen, de från Odense, men de har blivit sjuka denna helgen, så de kommer inte nu heller... så vi åker till min mamma i Blekinge! Åh, vad det ska bli härligt! Öppna spisen och havet och trollskogen och lukten av målarförg och god mat och en liten groggajävel på kvällen. Älskar att vara där. Det är där jag ladar upp batterierna bäst. *skickar en kram tll min älskade mamma*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...