• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Godmorgon tjejer. Det är fredag och det regnar inte ute. Detta är ju ljuvligt!

Villemoa uppragad via sms, det är inte var dag man blir.

Bruttan, all anledning att vara stolt över Iza! Bra att hon är motiverad och har ett mål.

Ingis effektiv handel du lyckades med igår.
    Jag måste appropå detta hitta en bra klänning att ha på julfest, julafton och nyår. H&M har jag inte hittat en enda gravidklänning på. Någon som vet något annat bra ställe att leta på?

• Fru E

Tittar in lite snabbt och säger godmorgon!

Har möte hela dagen men skickar kram & till alla!

Lanovia-jag har för mig att både Zara och Vero Moda har mammakläder

• lanovia 08

Annars kan man göra som en lärare gjorde mot mina föräldrar när de gick för min bror. Han mötte dem i dörren med ett "jaha ni går väl bara runt här och samlar massa beröm förstår jag"

Ok för att brordern var duktig men de kände sig ju bara som 2 st som just det gick och tiggde beröm när han sa så.

Villemoa skrev 2009-11-19 22:32:44 följande:
    " Såna utv.samtal är härliga att hålla
  • lanovia 08

Bruttan, jag har blivit avrådd från spikmatta, men det är ju bara från "lekmän" så det är väl inget att lita stenhårt på.

Härligt att dottern har hittat lite motivation i livet.

Bra att du tog hand om tonåringen som bara ville skrämmas.

• lanovia 08

Tjejkväll låter trevligt Bruttan!

EA ok tack, då får jag kolla in dessa affärer. Borde få lite tid över nästa vecka.
    Ha en trevlig dag med möten

• lanovia 08

Har ju förresten varit och tatt prover nu på morgonen. Blodvärde och blodtryck var bra. Så då vet jag det, skönt!
    Då är det bara att fortsätta knapra alvedon och invänta massage.

• passionsblomman

En snabbhälsning: TREVLIG HELG TJEJER!
    Jatg måste städa och fixa här hela dagen för i eftermiddag kommer sväronen, och vi har inte varit så duktiga med våra veckostädningar de senaste två eller så...stökigt!

Ha det gott alla! Får se när jag smiter iväg för att kolla vad ni har för er.

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2009-11-20 09:19:19 följande:
    Bruttan, jag har blivit avrådd från spikmatta, men det är ju bara från "lekmän" så det är väl inget att lita stenhårt på.Härligt att dottern har hittat lite motivation i livet.Bra att du tog hand om tonåringen som bara ville skrämmas.

Oki, jag är ju själv dipl.massageterapeut och eftersom spikmattan går ner över bäckenet och man INTE ska massera där på vissa sätt när man är gravid så har jag tvekat till att använda den, och inte heller hittat nån info om det...
    Alltså blir reslultatet att jag får sparka lite på mannen så han masserar mig istället

Tack för snabbt svar!

Blomman, hoppas du får en trevlig helg, men städa inte ihjäl er, se till att det luktar gott, då luras sinnet till att tro att det är rent (häll ajax i ett glas och göm nånstans så det luktar rent)

Vi ska göra adventsfint
    Stora töserna är hos sin pappa nästa helg så vi fixar i helgen, och på lördag kommer vår kompisar hit och då ska  vi äta plankstek, dregglar redan

• Jenny står brud 090801

En stor kram till din Ninnis!!!

• Jenny står brud 090801

Var ju inne i butiken igår med min provkollektion, och de gillade verkligen mina saker!! Så nu blir det att sy upp lite olika tyger till i slutet av januari och då skall de välja ut vilka plagg de vill ha uppsydda i många exemplar och köpa in av mig Känns jätteroligt att jag har min första återförsäljare...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...