• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Tack för era snälla kommentarer och "grattisar" till min kommande första riktigt kollektion. Jag har lagt in ett litet collage i mitt galleri om det är någon som vill se... dock blev inte bilden så bra för jag fick minska den mycket för att få in den. Jag har en blogg också om någon är ännu mer nyfiken, men då får ni inboxa mig så skickar jag adressen dit.

• Jenny står brud 090801

Kontigt att jag alltid lyckas tajma in att vara här när ingen annan är det

• Jenny står brud 090801

Men jag fortsätter väl att sitta här en stund iaf, gäller ju att passa på med man har möjlighet

• Jenny står brud 090801

Vad skönt att proverna såg bra ut Lanovia. Är ju alltid bäst att kolla upp det, då kan man slappna av på ett annat sätt sen...
    lanovia 08 skrev 2009-11-20 09:23:15 följande:

Har ju förresten varit och tatt prover nu på morgonen. Blodvärde och blodtryck var bra. Så då vet jag det, skönt!Då är det bara att fortsätta knapra alvedon och invänta massage.
  • Jenny står brud 090801

Bruttan: Härligt att det gick så bra på utvecklingssamtalet!!

VilleMoa: Jag håller med dig om att det är roligt att hålla sådana utv.samtal men just nu är jag trött på alla utv.samtalen. Har en rejäl omgång samtal nästa vecka sen skall jag inte har så många kvar...

Villemoa skrev 2009-11-19 22:32:44 följande:
    Bruttan; härliga omdömen Iza fick! Såna utv.samtal är härliga att hålla
  • Jenny står brud 090801

Tänkte jag skulle erövra en hel sida Det har jag aldrig gjort innan...

• Jenny står brud 090801

passar på medan mannen är ute och jagar, och själv är jag så trött att jag inte orkar göra någonting. TRIST att det alltid skall vara så på fredagen... jag har alltid massa tankar och idéer som jag tänker att jag skall göra på fredag eftermiddag men jag orkar aldrig

• Jenny står brud 090801

Undra vad man mer skall hitta på att skriva :-O ????

• Jenny står brud 090801

den där gubben blev inte rätt... är det såhär man skall göra tro

• Jenny står brud 090801

JA det var det!!! Hoppas bara jag kommer ihåg det nu...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...