• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

*kramar Hvidis och lilla E* Kan tänka mig att det gör ont i en mammas hjärta att se när ens lilla få en spruta.
    Vi får hoppas Batman inte får några konstiga men av vaccinet.

Leksi tycker också att vagnarna kostar på tok för mkt nu. Vi har förövrigt en Knorr. Men jag har inte svarat dig innan för jag kan inte uttala mig något större om den är bra eller inte eftersom vi inte hunnit använda den. Vi fick den av min bror och vår tanke var att har den dugt åt hans 2 barn så duger den åt vårat.
    Och den uppfyller våra krav;
    hjul, handtag , sittdel och liggdel.
    Vi är alltså inte så kräsna.

• lanovia 08

Vad fint du fick till det Hvidis.

• Leksi
    Hvidbrud skrev 2009-11-19 14:25:29 följande:
    ♪♫?*¨*?.¸¸❤¸¸.?* ¨*?♫♪
    Imponerad!
  • Leksi

Att få låna vagn är ju ännu bättre Lanovia! Vi kommer få låna Babybjörn bärsele och babyskydd till bilen av min mans syster och det är ju superbra!

• Villemoa

Grattis Ore!

Fick ett sånt roligt sms från en, för mig, totalt okänd person. Det stod: "Hej. Allt bra med dig? Kommer du på maskeraden på lördag? I så fall kanske vi kan vara det kinky paret, med lite nitar och läder eller skall du vara nått annat? Kram Jonas"

• Leksi
    Villemoa skrev 2009-11-19 16:02:02 följande:
    Fick ett sånt roligt sms från en, för mig, totalt okänd person. Det stod: "Hej. Allt bra med dig? Kommer du på maskeraden på lördag? I så fall kanske vi kan vara det kinky paret, med lite nitar och läder eller skall du vara nått annat? Kram Jonas"
    Haha! Superkul ju!
  • passionsblomman

Skit! Jag sov halva dan idag och det var dåligt för nu blir det ju ännu svårare att sova inatt.

Har ägnat mig åt att fixa med urtråkiga men viktga fylla-i-papper och så har jag försökt lsa ikapp överallt men sedan var det syrran som ringde och så dags att rusa till sonens skola för vaccinering.

Han var btw urduktig. Inte ett pip och helt avslappnad. Det är mammas gosse det.

Skönt att han är sådan. Direkt efter honom var det en tjej som skrek och grät så det hördes redan ute på gården. Hon var närmast hysterisk!
    Jag började snacka med henne om handbollen, för hon spear också-då behövde hon ju i artighetens namn sansa sig tillräckligt för att kunna svara begripligt.
    Sedan sa jag, "vet du det där är en BAGGIS för tjejer som vågar spela så tuffa grejor som handboll, det fixar du plättlätt!"
    Och faktiskt slutade hon åtminstone skrika och gråta och jag skulle gissa att hon överlevde sticket.

Nu är det strax dags att klä på sig alla ytterkläder igen och gå till den nya Innebandygruppens första träning. Håhåjaja...

• ingenjörsbruden

Hej Hopp mina sockertoppar!

Tar ju en evighet att läsa allt tok ni hittat på!

Hvidis: Åhhh lilla E! *får hjärtsnörp* Snart ska vi osså med Busan...eller Ballabus som du döpte om henne till...känns skönt att ha en Ball unge...hahahahahaa

Ang barnvagn...vi har ju en sådan där dyr vagn...inget vi hade köpt själva...men busan fick den av sin farmor o farfar...annars hade det blivit beg istället.

Jenny: Spännande m kollektionen!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...