• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Vet ni, jag är glad att jag har en 7 kilos tvättmaskin. Men fy vad jobbigt det är att hänga en 7-kilostvättmaskin som är PROPPFULL med små rosa småsockar, småtrosor och andra små kläder, som ska sträckas och skakas för att återinta sin ursprungliga form. Jösses, vad TID det tar! I-landsproblem - ja, men just ikväll kändes det som en evighet att hänga den där maskinen... Gääääsp!

• Sonja68

Oväder?! Med snö eller regn? Om det är med snö kan ni skicka upp det hit, men regnet kan ni behålla.
    Men allvarligt, är det storm som i STORM på gång???

• Sonja68

Nu kollade jag lite nyheter och FY vilket OVÄDER söderut!!!
    Ninnis, var är du?! *orolig*

Maken kollar fotboll, hans kära hemland spelar och nu frestar han med snacks... ska jag trilla dit eller ej???
    Liiite mysigt att sitta nära och gräva i samma chipspåse, eller hur?!

• passionsblomman

Vaddå hans hemland? Det är ju för tusan Italien Sverige?

Och ja, STORM! 40 sekundmeter vid Öresundsbron... HUGA!!!

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-11-18 21:41:48 följande:
    Vaddå hans hemland? Det är ju för tusan Italien Sverige? Och ja, STORM! 40 sekundmeter vid Öresundsbron... HUGA!!!
    Han kollar Rysk TV Blomman! Och jag funderar på att gå och kolla svensk tv...
  • Sonja68

Ryssland-Slovenien, Slovenien leder med 1-0

• Sonja68

Måste berätta nåt gulligt: Efter att ha varit hos frissan idag så är jag lite missnöjd (eller kanske bara ovan så här i början). Känns inte alls bra. MEN då kommer först min sexåriga dotter och säger att "Mamma, du är jättefin i håret" och sen kommer 4-åringen, stryker mig över håret, tar tag med sina små händer om mina kinder, kollar mig djupt in i ögonen... pussar mig på munnen och säger; "Mamma, vad söt du är"
    Känns bra att ha en egen fan-club där hemma

• passionsblomman
    Underbart Sonja!

Härhemma idag sa min son "mamma jag älskar din mat, den är helt utsökt!"

Det kvalar in på samma avdelning. Tur man har dem som sagt!
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-11-18 22:13:57 följande:
    Underbart Sonja!Härhemma idag sa min son "mamma jag älskar din mat, den är helt utsökt!" Det kvalar in på samma avdelning. Tur man har dem som sagt!

Ja, de är verkligen ljuset i min tillvaro
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...