• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Jag tror vi skulle tjäna storkovan. Vi vore hursomhelst svårslagna, det är jag säker på!

Villemoa skrev 2009-11-18 13:54:02 följande:
    Vi kanske skulle starta det där företaget ihop, som Blommis och Ninnis pratade om häromveckan, AB Gråterskorna
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-11-18 14:11:50 följande:
    Jag tror vi skulle tjäna storkovan. Vi vore hursomhelst svårslagna, det är jag säker på!
    *skrattar mellan tårarna*
  • Fru E

Helt galet vad ni skriver och jag har bara möten hela tiden så hinner knappt läsa in mig på vad jag ska kommentera

Lanovia-jag vet inte riktigt om ryggen är bättre faktiskt men nu känns det mer som att det sitter i muskelfästena i rumpan eller vad jag ska säga. När jag sitter ner så får jag nästan mjölksyra i rumpan men lägger jag upp benen på en annan stol och "avlastar" rumpan går det bättre konstigt nog. Nu har stelheten mer satt sig i nedre delen av nacken så får väl boka en ny massage tid när jag varit på nästa besök hos naprapaten i nästa vecka *ser hur pengarna rinner iväg*
    Passa på att vila nu när du kan och med gott samvete kan låta din make få göra grovjobbet

• Villemoa

Tack Hvidis!! Eller, det är Moa som tackar

Hvidbrud skrev 2009-11-18 14:10:27 följande:
    Grattis på Moas namnsdag!!
  • Villemoa

Det skulle vi garanterat göra! Här har du en som kan gråta för vad som helst när som helst typ

passionsblomman skrev 2009-11-18 14:11:50 följande:
  • passionsblomman

Hehe, idag spelade jag en gammal Dolly Parton skiva (jag vet, jag är ganska utspridd i min musiksmak och skiter i vad som är töntstämplat) och jag kom på mig själv med att lipa vid flera låttexter... Bland annat en som handlar om skilsmässa och deras lille pojke som inte fattat att mamma och pappa ska flytta isär.

Musik är öht helt omisskännligt en källa till tårar för min del. Jag gråter så det skvalar och det finns flera låtar jag inte ens kan sjunga själv utan att rösten bryts.

• Villemoa

Samma här; att inte kunna sjunga låtar utan att rösten bryts.

På min möhippa fick jag spela in en singel och den låten kompisarna valde hann jag inte ens öppna munnen innan tårarna började rinna. Fick byta låt till slut.

Bildspelet vi köpte av fotografen (som finns på deras hemsida också men den får jag väl inte länka till här för då anses det väl som reklam?) har en jättefin låt i bakgrunden och den kan jag heller inte börja sjunga utan att lipa.

• passionsblomman

Jodå Villemoa, det får du. Det är egen verksamhet du inte får länka till. Och du får heller inte starta rena tipstrådar med länk i trådstarten. Det är för att slippa att folks polare startar trådar med länktips hela jäkla tiden fattar jag det som.

Däremot får du länka i trådar dsom redan startats där ts vill ha tips. Bara det inte är ditt eget företag då alltså.

• passionsblomman

Shit vilket oväder det är i Skåne!

Ninnis? Du är väl inte på Öresundsbron? *orolig*
    Hur är läget med er alla därnere? Har ni el? Mår alla bra? Ingen som fått ett träd över bilen?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...