• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Vill bara meddela att Öresundsbron har varit stängd i 5 timmar, vilket innebar att det tog 5,5 timme för mig att komma hem... Jag stod på avfarten när de stängde.

G´natt!

• Sonja68
    Ninnnis skrev 2009-11-18 22:20:46 följande:
    Vill bara meddela att Öresundsbron har varit stängd i 5 timmar, vilket innebar att det tog 5,5 timme för mig att komma hem... Jag stod på avfarten när de stängde. G´natt!
    Nämen herregud Förstår att du är less och trött och... och...
    Men skönt att du är hemma hel och välbehållen!
    Missade du fotbollen då Här får du en tröstekram!
    Go'natt
  • passionsblomman

Fy faaan innis! Jag misstänkte starkt något sådant faktiskt när jag såg nyheterna! TUR att du är hel och hållen hemma iallafall, för fy fabian vilket jäkla oväder!

Sov gott!

• Hvidbrud

Fy bubblan, Ninnis. Min man han över tack och lov! Själv höl barnvagnen på at blåsa bort näa rvi kom it från ica. På vägen dit regnade det bara!

• passionsblomman

Fy tusan! Vad skönt att vi nu har koll på de flesta av er. Hoppas Ingis haft förstånd att hålla sig inomhus också. Och har el och allt.

• lanovia 08

En till här! men det har ni nog förstått vid det här laget.
    *torkar tårarna efter att ha läst allt fint om mamma-barn kärlek*

Villemoa skrev 2009-11-18 16:06:32 följande:
    Det skulle vi garanterat göra! Här har du en som kan gråta för vad som helst när som helst typ
  • lanovia 08

*torkar tårarna*

Sonja68 skrev 2009-11-18 21:58:05 följande:
    Måste berätta nåt gulligt: Efter att ha varit hos frissan idag så är jag lite missnöjd (eller kanske bara ovan så här i början). Känns inte alls bra. MEN då kommer först min sexåriga dotter och säger att "Mamma, du är jättefin i håret" och sen kommer 4-åringen, stryker mig över håret, tar tag med sina små händer om mina kinder, kollar mig djupt in i ögonen... pussar mig på munnen och säger; "Mamma, vad söt du är" ♥Känns bra att ha en egen fan-club där hemma
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...