• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

*vinkar tillbaka till Sonja*

Ja det känns bra att få skallebanken kollad. Att jag har ont i huvudet är ingen superovanlighet. Men så här många dar och utan hjälp av tablett är lite mer ovanligt. Som sagt är det föromligen bara axlarna. Men kollar hellre upp det en gång för mkt än missar ev signal från kroppen om att något inte är helt bra för Spillevinken.

• Daa

Jag tror att du är fin.
    (men det är ju rätt så viktigt att frisyrens bärare känner sig fin... *kramar om en besviken Sonja*)

Sonja68 skrev 2009-11-19 12:09:23 följande:
    Inte alls speciellt fin... Du vet, ungarna är lojala sina föräldrar intill döden, så de sa nog mest så för att jag inte skulle vara ledsen.*vinkar tillbaka*Fyraåringen sa igår kväll till min brorsa: "Mamma har ny frisyr. Men hon är inte så nöjd med den, för hon kollade på Internet efter en ny..." Hon registrerade nämligen att jag satt och kollade i olika frisyrgallerier igår kväll på nätet. INGET undgår de där små människorna
    Hihi, skön tjej.
  • Daa

Hoppas ni får en fin eftermiddag.

*kramar om alla som behöver och vill bli kramade*

• Hvidbrud

Buuu.. Liten blev vaccinerad idag. Oj, vad ont det gör i ens mammahjärta när ens älskade barn gråter förtvivlat med ögon som sjöar. Hon somnade direkt efter och sover fortfarande (2½h). Lilla skatten min...

• Leksi
    Hvidbrud skrev 2009-11-19 13:52:17 följande:
    Buuu.. Liten blev vaccinerad idag. Oj, vad ont det gör i ens mammahjärta när ens älskade barn gråter förtvivlat med ögon som sjöar. Hon somnade direkt efter och sover fortfarande (2½h). Lilla skatten min...
    Inte mot svininfluensan då va? Det var min första tanke när jag läste vaccinering men hon är ju så liten lilla E... *stackars*
  • Leksi

Tack Hvidis för bra tips på barnvagn förresten! Vi har sparat länken och det kommer bli angingen en sådan eller en begagnad från Blocket. Vägrar köpa en ny vagn för 7.000-10.000 kr.

• Hvidbrud

Varsågod, Leksi! Vi är jätte nöjda. Tycker också att det är mycket att lägga 7000 på en vagn... Men när jag såg Ballabus vangn så såg den så mjuk och fin och fodrad ut at jag nästan ville ha en likadan... Men jag är störtnöjd med vår.

Lilla E fick 3mån vaccinet idag + hepatiis B. Maken tog en omsorgsdag och blir vaccinerad mot svininfluenan just nu. Hoppas han inte vaknar med tryne och svnborst i morgon...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...