• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Usch vilket oväder ni verkar ha fått där nere. Fy Ninnis för att bli sittande så länge. Vad 17 gör man om man blir kissinödig där???? Skönt att du kom hem som du skulle tillslut i alla fall. Tur att du hade fotboll att roa dig med.

Hvidis, det var då förbaskat tur att barnvagnen inte blåste iväg. Vad snopen du hade blivit om den bara försvann... *fick en rolig bild framför mig och måste le lite åt det tragiska*

Sonja din fråga om ifall det är snö eller regn. I den här delen av landet är det till 99,5% regn. Och skulle det mot förmododan vara snö så inte tusan skickar vi upp den till er, ni får så det räcker av den varan.

• Jenny står brud 090801

Hinner som vanligt inte med i ert tempo här Men tänkte iaf kika in och säga godmorgon!
    I eftermiddag får ni hålla alla tummar och tår ni kan för mig för det är då jag skall till butiken med min provkollektion. Och så är det bara 1 vecka kvar till jag skall till gyn , tiden går faktiskt ganska fort nu...

• Sonja68

God morgon!
    Lanovia: Ursäkta, det var inte meningen att verka självisk ang snön, tänkte mer att ni brukar ju få sånt kaos när det singlar ner några snöflingor hos er, så ni kunde skicka upp det hit, för vi har lite mer erfarenhet och vet hur man handskas med den typen av nederbörd
    Blåser det lika mycket idag

Jenny; Provkollektion... berätta mer (har inte riktigt koll), låter spännande!

• ingenjörsbruden

Hej flickor!

Hinner inte läsa in mig på romanen ni fixat...herregud vad det skrivs!

Mamma är här idag o myser med oss!

Fick vacc i går...lite öm i armen men annars helt ok!

till er alla

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-11-18 23:38:56 följande:
    Fy tusan! Vad skönt att vi nu har koll på de flesta av er. Hoppas Ingis haft förstånd att hålla sig inomhus också. Och har el och allt.
    Japp...var bara ute o fick en hel del regn på mig o vagnen...

Har skrivit upp gasolkök på inköpslistan!

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-11-18 22:20:46 följande:
    Vill bara meddela att Öresundsbron har varit stängd i 5 timmar, vilket innebar att det tog 5,5 timme för mig att komma hem... Jag stod på avfarten när de stängde. G´natt!
    Åhh jag tänkte jättemkt på dig igår!!! *kramar om*
  • lanovia 08
    Sonja68 skrev 2009-11-19 08:41:43 följande:
    God morgon!Lanovia: Ursäkta, det var inte meningen att verka självisk ang snön, tänkte mer att ni brukar ju få sånt kaos när det singlar ner några snöflingor hos er, så ni kunde skicka upp det hit, för vi har lite mer erfarenhet och vet hur man handskas med den typen av nederbörd Blåser det lika mycket idag Jenny; Provkollektion... berätta mer (har inte riktigt koll), låter spännande!
  • lanovia 08

Jenny lycka till i em.
    Härligt att gyn närmar sig.

Ninnis, har du inte vaknat ännu idag??

• lanovia 08

Imorgon skall jag på extrainsatt besök till MVC.
    Min huvudvärk ger inte med sig, den blir bättre på eftermiddagarna och kvällarna. Men särskilt förmiddagarna är jobbiga, Alvedon hjälper knappt.
    Jag tror att det är axlarna som spökar men ringde ändå till BM idag för att försäkra mig om att det inte kunde vara något annat. HOn tyckte vi skulle ta blodtryck och prover för att bli säkra.
    som sagt jag är itne så orolig men vill ändå ha det undersökt så att Spillevinken har det bra där inne.

• lanovia 08

Ingis mysigt med mamma besök.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...