• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

känner mig väldigt ensam här just nu...

• Ninnnis

Jodå, jag är vaken... knappt...

Det var storm och faktiskt även vindar över gränsen till vad som kallas orkan i Skåne igår

Mysig läsning om hjärteknipande kommentarer från söta barn

Bra att du får kollat upp huvudvärken, Lanovia! Inte för att jag tror det är någon fara, men för din egen sinnesro om inte annat.

Nu måste jag jobba lite. Eller nåt.

• Ninnnis

Min snälla chef erbjöd sig att vara på jobbet klockan 7 så att jag kunde sova lite längre, det var guld värt!

• Daa

Hej.
    Ninnis: usch, vilken kväll du verkar ha haft igår... *ryser* Skönt att du är välbehållen. Och har en snäll chef.

Jenny: här blir det tumhållning. Åh, vad spännande!

lanovia: jobbigt med huvudvärken. Bra att du kollar upp det så du slipper fundera.

Ingis: mysigt med mammabesök.

*smälter av alla gulliga barns gulliga kommentarer*

Har sovit ganska kasst inatt också, men ändå betydligt bättre än natten till igår. Så på nåt sätt känner jag mig ganska nöjd, om än väldigt trött.

• Daa

Just det igen: Hade vi nån sorts överenskommelse om att dela upp inläggen så att det skulle bli så många som möjligt?

• lanovia 08

Tja, skall vi nå 6000 inlägg så

• lanovia 08

Just det, försvann i allt annat: Grattis ore

• lanovia 08

Ninnis, vad trevligt med sovmorgon. Snäll chef du har.
    Var det inte hon som var sjuk? är hon på bena igen?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...