• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Klart du är värd den Hvidis!
    Och är det några som verkligen kan ge er dotter precis det hon behöver så är det du och Batman.

Hvidbrud skrev 2009-11-18 12:38:40 följande:
    Ja, det är härligt, sonja. Och samtidigt lite skrämande för är jag verkligen värd den beundran? Kan jag leva upp till detta ansvar som hon innebär? Kan jag ge henne det alldra bästa som hon verkligen förtjänar, för kärleken är ju ömsesidig... Det är stort att bli mamma...
  • Hvidbrud

blev vaccinerad igår... läkaren sa att det skulle kännas som träningsväre... ja, visst! Snarare ledbandsinflammation! men nu börjar det bli bättre! (enhandsfattning...söver henne med mjölk...)

• lanovia 08

Tack Bruttan, en till som inte förstår. Jag sitter fortfarande här som ett frågetecken och fattar inte vad alla anklagar mig för.

• lanovia 08

Hvidis, träningsvärk? Tycker också det kändes värre. Skönt att det börjar släppa.

Hur mår förresten Jennys arm?

Bruttan, hur går det med de små tvillingarna?

• Hvidbrud

Bruttan: kanske trött och knäpp, men i allafall gullig och go!

Lanovia: jo, jag hoppas det ,men det är så ömtåligt och skört. Den blicken ställer krav och den ger kraft att klara det. (svammel-svammel)

• Fjällbruttan

Småtjejerna har nått upp i den eminenta vikten av 2300g och håller mamma och pappa vakna på natten
    Ett andra råd till yster var att eftersom mormor skulle ha äldsta dottern idag så skulle de skita i allt och sova när tjejerna sov, det rådet tänkte hon följa

Hvidis, du kommer att vara världens bästa mamma till lilla E, det är därför hon beundrar dig så nu!

• Fjällbruttan

Vi ska förresten vaccinera oss hela bunten imorgon, jag ska få en andra spruta eftersom jag tillhör tre riskgrupper (gravid, astma, lungsjukdom/allergi) och så alla barnen....
    Tack och lov så ska vi göra det på dagis, så Iza som har sprutskräck måste vara tyst och bara bita ihop (jag ska krama henne så hn inte ser sprutan och så får hon krossa min hand) så hon inte skrämmer de andra barnen

• Hvidbrud

åh, då är de stora nu! Sömn är den bästa medicinen mot allt. bra råd. men mot mjölkstockning har jag hört att ett varmt (så varmt man bara klara) bad ska göra susen.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...