• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

hvidis: Hon får gärna komma med oss till Ryssland *börjar genast fylla i visumansökan till lilla E* Men, vänta nu... *checkar titsen*... Jag har inge' käk åt henne. Min mjölk har sinat Kanske hon har det bäst hos sin mamma o pappa, än så länge i alla fall. Men hon får gärna följa med när hon blir lite större

• lanovia 08

Nej jag kan defenitivt inte klaga. Jag skulle behöva vända på min "klagan".

Hvidbrud skrev 2009-11-18 12:19:23 följande:
    Du kan inte klaga på att inte sova djupt i så fall... we know...
  • Hvidbrud

tittsen är snart så långa att de når hela vägen dit...

just nu ligger hon med övertrötta ögon och vill inte sova. bara titta på mamma. hela tiden.

• Sonja68

Visst är det härligt med de där avgrunddjupa bebisögonen som bara tittar, och tittar och tittar på en, fulla av kärlek och beundran ♥

• lanovia 08

*ryser av välbehag*

Sonja68 skrev 2009-11-18 12:31:30 följande:
    Visst är det härligt med de där avgrunddjupa bebisögonen som bara tittar, och tittar och tittar på en, fulla av kärlek och beundran ♥
  • Hvidbrud

Ja, det är härligt, sonja. Och samtidigt lite skrämande för är jag verkligen värd den beundran? Kan jag leva upp till detta ansvar som hon innebär? Kan jag ge henne det alldra bästa som hon verkligen förtjänar, för kärleken är ju ömsesidig... Det är stort att bli mamma...

• Fjällbruttan

Så det är Blund&co som gör att det skiter sig!!
    Tack för förklaringen!! Som jag har undrat!
    Kan förklara de sjuka drömmarna också, jag fixar inte att drömma på indiska

Men sen fattar jag inte Blommans inlägg... vad gjorde Lanovia???
    Komer inte barn med storken? Eller som här upp, på snöskoter??
    Levereras väl av tomten eller nåt annat otyg?
    *Tittar mig förvirrat runt*

För övrigt så fixar inte Blund&co det dagtid heller....de stängde inte av telefon här.
    Ring,ring, bara du slog en signal...det slutade aldrig att ringa så jag gav upp!

Å andra sidan var då ett samtal viktigt, syster yster har fått mjölkstockning och ringde till mig, den allvetande skräphögen om råd
    Tur man bor på Fraggelberget

Ja, jag är trött och knäpp

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...