• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

Mmmmm... Blommis det låter ljuuuvligt! Vill åsså ha!!!

Hoppas att ni får det mysigt! De känner ju dig, så inte ska du trippa runt och vara finkänslig och lågmäld. Nä, blomman, du är ju älskvärd just för att du är just som du är. Rak och ärlig och härlig! *Kram*

• Fjällbruttan

Hej

Nu är jag hemma från tjejmiddagen som var urtrevlig
    Borde väl gå och nanna men jag ärså varm att jag kokar, så nu sitter jag i underkläderna för att svalka av mig... tyvärr sover redan maken och han vaknar inte så lätt

Jenny, urgulliga kläder!! Me like a lot!
    Jag har en hel del Villervalla till Saga och så lite IdaT så då förstår du att jag gillar din kollektion

Blomman, KRAM!!! Ställer inte en kopp varm choklad med vispgrädde så du får lugna dina nerver! Hoppas det blir lite lugnare i morgon!

Hoppas allt är bra med er andra och att ni får en skön natt!

Kram

• passionsblomman

Vänta nu. Hur fasen kunde mitt första inlägg för dagen OCKSÅ komma med i det jag skerv NU?????

Jag fattar verkligen inte det!

• passionsblomman

Egentligen vill jag skriva lite till er alla var och en, men det
    orkar jag inte riktigt nu, så ni får tro mig när jag säger att jag läser och bryr mig om hur ALLA har det och så får det bli en gruppkram! * *

• Ankan80

God morgon allesammans!

Mycket enpersonsspammande i denna tråden. Perfekt för vår plan att nå 6000 inlägg!

Här är allt bra. Idag blir det fönsterputsning och julstädning.
    Tur man inte putsat fönsterna innan stormen må jag säga...
    De ser för jävliga ut. Inga stakar i smutsiga fönster

I morgon blir det inhandling av ny ljusbelysning.
    Tycker de vi har från claes ohlsson för 39kr har gjort sitt.
    Men de var perfekta i studenttider

• ingenjörsbruden

Oj Hvidis...svåra funderingar....impad att du klarar fundera så mkt...mer än va min hjärna klarar just nu......o jag ammar inte längre! Men viktiga saker....du passar så bra m folk...du e så lätt att prata med o jag kan tänka mig att du har lätt för att prata med alla olika sorters människor....även om hundbajstrampandeBratz inte står så högt i kurs...

Mysigt m adventsstök, Ankan. Vill osså köpa nya adv,stjärnor mm...men det får bli mellandagsshopping OM det shoppas i år.

Blommis: Jag orkade osså läsa! Liiite skumt inlägg...tullat på starkglöggen? Låter som super go mat!
    Det är lättare att städa hos andra....lättare att se...hemmablind.Hoppas ni har det riktigt mysigt!

Bruttan: härligt m tjejkväll...synd att maken är svårväckt...

Vi var på kalas igår...kul o komma ut o träffa väninnorna m resp. började dock storböla o skrämma slag på både maken o en av väninnorna......känner att jag inte hinner m katten....o funderar starkt på att lämna honom t ngn...helst som vi känner o kan besöka.
    Om jag inte hinner m katten nu när Busan sover förhållandevis mkt...så kommer jag inte att ha mer tid sen.....o han mår inte bra....är väldigt kelen...understimulerad som han är så äter han skräp...hårstrån, trådar, blomblad...ja allt han hittar.....känns inte bra.....även om han har kattgräs.

• Ankan80

Pefekt ingis, då kan du handla till halva priset!

Trist med katten, men de är ju ganska självständiga av sig. Kanske är något annat fel? Är det en innekatt?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...