• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Tack, Bruttan! Du är för härlig!
    Fjällbruttan skrev 2009-11-23 13:02:16 följande:
    Annars är det alltid nån som rycker i dörren eller sitter på en pall nedanför toastolen och talar om hur duktig mamma är som bajsar...
  • Ninnnis

Man får vara glad för det lilla

passionsblomman skrev 2009-11-23 13:06:50 följande:
    Så länge min svärmor inte sitter nedanför toan och berömmer mig när jag bajsar får jag kanske vara nöjd.
  • Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-11-23 13:06:50 följande:
    Så länge min svärmor inte sitter nedanför toan och berömmer mig när jag bajsar får jag kanske vara nöjd.

Lilla vilds bästa kompis är ändå bäst, på tvååringars vis talar hon glatt om för alla att hennes pappa minsann är jätteduktig för han kan bajsa och torkar sig själv

• Fjällbruttan

Måste nog förtydliga mig... det är lilla vild som sitter på pallen och berömmer mig
    Hon vill gärna ha koll på mamma när vi är ensamma hemma...
    Alla andra skulle åkt ut med huvudet före
    fast de äldre döttrarna vill ALLTID nåt då jag går på toa så de skriker genom dörren... eller när man pratar i telefon... de kan var tysta i fem timmar, men ringer det så nog komer de på något som de bara MÅSTE ha svar på bums!

• passionsblomman

Är det inte bara helt sanslöst!

JÄMT är det sådär!

Fjällbruttan skrev 2009-11-23 13:23:44 följande:
    Måste nog förtydliga mig... det är lilla vild som sitter på pallen och berömmer mig Hon vill gärna ha koll på mamma när vi är ensamma hemma...Alla andra skulle åkt ut med huvudet före fast de äldre döttrarna vill ALLTID nåt då jag går på toa så de skriker genom dörren... eller när man pratar i telefon... de kan var tysta i fem timmar, men ringer det så nog komer de på något som de bara MÅSTE ha svar på bums!
  • lanovia 08

Känner mig skyldig och minns precis hur jag var när jag bodde hemma.

Fjällbruttan skrev 2009-11-23 13:23:44 följande:
    Måste nog förtydliga mig... det är lilla vild som sitter på pallen och berömmer mig Hon vill gärna ha koll på mamma när vi är ensamma hemma...Alla andra skulle åkt ut med huvudet före fast de äldre döttrarna vill ALLTID nåt då jag går på toa så de skriker genom dörren... eller när man pratar i telefon... de kan var tysta i fem timmar, men ringer det så nog komer de på något som de bara MÅSTE ha svar på bums!
  • lanovia 08

Vi får besök av den fyrbenta svarta när vi är på toa. Så fort hon hör att vi närmar oss toan så kommer hon rusande, skulle vi stängt dörren står hon snopet och tittar på utsidan.
    Hon skall in och trycka sig emot oss o bli kliad. alla andra flyr toalukten hon drar sig till den.

*ler åt lilla vild som vill sitta med mamma på toa*

• lanovia 08

Undrar hur det går/ har gått för Leksi?? spännande med UL!!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...