• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Visst. Yrsel brukar ju dyka upp om man går med axlarna vid öronen hela dagarna.

lanovia 08 skrev 2009-12-01 20:14:58 följande:

Daa om du inte är glutenintolerant så är det ju en bra början. Yrsel är inget kul, men om du är deprimerad och stressad över allt som händer i din kropp så kan det var en nog så god anledning till att du svarar med yrsel.
  • lanovia 08

Jo den har en tendens att kunna dyka upp när man minst anar det och absolut inte kan förstå varför.
    Hoppas verkligen inte det låter som att jag försöker förringa din yrsel, vet själv hur jobbigt det kan vara. Jag försöker bara hitta alternativ när sjukvården inte hittade något fel på proverna.

• lanovia 08

nej nu försvinner jag härifrån. Skall ta mig ut i kylan.

• lanovia 08

Ha en fortsatt trevlig kväll Daa och alla andra.

• Daa

Tack detsamma!
    lanovia 08 skrev 2009-12-01 20:34:48 följande:

Ha en fortsatt trevlig kväll Daa och alla andra.
  • Daa

Nu ska jag vingla iväg till soffan.

Ha en fin kväll och sov sött när det är dags.

• Ninnnis

Usch ja... Det är inte lite man ska behöva bekymra sig för...

passionsblomman skrev 2009-12-01 18:54:46 följande:
    Igår såg jag på det där förlossningskliniken. En familj fick ett barn med ett ovanligt och allvarligt syndrom och var ju jätteledsna.Då tänkte jag "jag skiter i att kämpa för fler barn, jag vill inte vara med om det där"
  • Ninnnis

God morgon, förresten!

Lanovia, hoppas kvällen blev så lugn och skön som du hade planerat och att du får sitta ner idag.

Daa, vad skönt att provsvaren var positiva! Men frustrerande att du fortfarande mår dåligt. Jag tycker nog att det vore en bra idé att kissa på den där stickan trots allt...

• Sonja68

Godmorgon!
    Lanovia; scrolla, för jag kommer nämna det "förbjudna" ordet

Ninnis: Här får du en bit av den ljuuuuuuvliga smörgåstårtan. Den är med lax och räkor, ägg, tomater, gurka, så himla smaskig och god

Ikväll ska min sexåring uppträda med sin dansgrupp från Kulturskolan på en dansföreställning i Folkets Hus. Norrdans och en spansk dansgrupp ska också uppträda. Spännande!
    Min skrutta ska vara vit fjäril

• lanovia 08

Daa hur är det med dig idag?

Ninnis gick träningen bra igår? Idag du skall leka med gudsonen?

Jag fick en lugn kväll, hade inget val för jag orkade inget annat. Tog en kort promenad med hunden men kändes som jag gick flera mil. Idag är jag lite piggare om dock fortfarande trött.
    skall försöka vila idag med så gott det går. Problemet är att pappa kommer idag så då blir det lätt saker att göra i huset för att hjälpa honom med badrummet. Men skall göra så gott jag kan för att vila. För imorgon och övermorgon finns inte vila med på protokollet. Då är det bara fullt ös och orka som gäller.
    Tack och lov har jag bara kontorsarbete idag.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...