• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Dagens i-landsproblem:

Ska på julfest i Köpenhamn med jobbet på lördag. Det är ju egentligen jättekul, men jag tänker ALLTID att det hade varit skönt att bara vara hemma istället. Lördagarna har senaste tiden varit så mysiga med sovmorgon, långpromenad, hundträning och sedan hemmamys. Nu måste jag göra mig iordning innan hundträningen (eller låta maken gå själv) och köra direkt till tåget. Dessutom kommer bästisen med sambo på fredag och stannar över ( ), och de lär inte åka så tidigt på lördag. Jag vet att det är kul när jag väl kommer iväg, men ändå är det alltid likadant. Knäpp var det, ja.

• Ninnnis

Blommis, jag glömde ju svara. HUH är organisationen Hundar Utan Hem, det var därifrån vi köpte vår vovve Hon som driver organisationen bor på en gård i Knutby, så jag tänkte att det kanske var där din syster hade ett ärende.

• Daa

...inga gröna pluppar...?
    *ser förvirrad och vilsen ut*

• Daa

Sonja: Den där dansföreställningen låter riktigt spännande. Är hon nervös?

Lanovia: Skönt att du känner dig lite piggare.

Ninnis: ja, visst känns det omständligt att komma sig iväg ibland. Men det brukar ju som du säger bli trevligt när man väl är på plats på festen. (Sonja, ska vi tvinga Ninnis att visa sin outfit också? Moahahah... )

Ingis: klart ni är värda att slappa lite. Superduperjättesnygg adventsstjärna? Hmm... det finns många jag tycker är fina, men superduperjättesnygga är nog bara de riktiga stjärnorna.

Andbeyond, hur är det med dig? *vink och kram*

• Daa

Tackar som frågar. Idag är jag småyr och småillamående av och till. Tycker att det känns något bättre än tidigare.
    Har inte känt just någon nedstämdhet alls idag och det är fantastiskt skönt. Kanske är hälsan på väg tillbaka.

• Daa

Vi har haft snö i två dagar nu. Allt är så mycket vackrare. Framför allt ter sig världen betydligt ljusare.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...