• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Alltså, inte furious. "Fast" räckte långt den här gången.

(ojojoj, bäst jag knatar iväg till lunchrummet nu )

• Sonja68

Jag har suttit i möte och nu måste jag äta snabbt och jobba vidare (månadsskifte, bokslut, massor att göra, samt utvecklingssamtal på skolan med T kl 14:15)

• Ninnnis

Attans vad ni hann skriva medan jag var upptagen!

Sonja, vad gulligt sagt!

Daa, skönt att det verkar gå åt rätt håll! Jag tror inte min outfit blir så extremt intressant... Jag köpte iofs en scarf igår för att liva upp den lilla svarta Om jag går på hundträningen så finns det risk att jag måste ha festoutfiten på mig redan då, det kan nog se lite malplacerat ut däremot...

Jag tränade cirkelgym, det gamla vanliga. Träningsvärk?! Pffff...

• Ninnnis

Nu ska jag nog luncha snart. Väntar bara på att trevliga norska kollegan ska ta lunch så jag kan tjattra lite med henne

• lanovia 08

Jag har precis ätit lunch. Satt och pratade med en kollega när jag helt plötsligt skriker AJ! Hon tittade förfärat på mig och undrade vad som hände. Äh, fick bara ett slag rakt på urinblåsan.
    Oh fy fasiken svarar hon det gör så ONT!
    Mmmm kan bara instämma. Idag är det någon som gör allt för att plåga mig och blåsan. ajajajaj

• lanovia 08

Vad sött av lilla T. Bra att hon inte är nervös, än ialla fall. Hoppas hon klarar hålla kvar den känslan hela vägen. Det gäller ju att ha rätt målbild.

• lanovia 08

Daa skönt att humöret känns bättre idag, men jobbigt med yrseln. Det värsta när man varit yr ett tag är ju att man börjar känna efter så fort man vaknar. HOppas det släpper snart för dig.

• Daa

Ninnis: Du lider inte heller av träningsvärk? Jag, som ju är så sjukt vältränad *host!*, brukar inte få det, däremot har jag nån sorts tillfällig muskelvärk, som av någon anledning brukar sammanfalla med att jag tränat. Idag till exempel har jag lite ont i ändan och benen. Och: i förrgår tränade vi ben en hel del på aerobicsen.
    Men det är förstås bara ett sammanträffande. Märkligt, men ändå.

• Daa

Hej, Lanovia. Vilken liten busunge du har där. Är det en sån där värsting?

Sonja: så skön inställning av lilla T.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...