• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

Ninnis: *fniss* Kunde inte låta bli! Lilla svarta på hundträningen.....lär nog bli en del extra dregel under den träningen misstänker jag!

Hahahaa,,,ja de riktiga stjärnorna är klart finast!

Sonja: Hahaha va härligt att den lilla fjärilen vet redan nu att hon inte har scenskräck!! Tänk om man själv kunde vara så tvärsäker alltid...

• Ninnnis

Haha, framför allt lär jag frysa ihjäl så jag får gömma mig i en stor, tjock jacka

• lanovia 08

Hehe Ninnis kan nog bli klart populärast på hundträningen.

• lanovia 08

Nu är jag så glad. Pratade nyss med en utav mina absolut närmsta vänner. Hon undrade lite försynt om hon kanske kunde få tillbaka sina mammabyxor som jag fått låna utav henne.
    Spillevinken kommer få en jämnårig kompis som kommer vara ca 6 mån yngre.

Hon har redan ett barn men det kommer ju vara 1½ år äldre än vår vilket självklart också fungerar men jag har liksom grämt mig lite för att det ändå skiljer lite mellan dem. Men nu kommer det en till istället!
    Blir så glad för deras skull

• Ankan80

Åhh va roligt lanovia!
    Vår lill* kommer få en jämnårig kusin och nästkusin. Jättekul!
    lanovia 08 skrev 2009-12-02 15:32:17 följande:

Nu är jag så glad. Pratade nyss med en utav mina absolut närmsta vänner. Hon undrade lite försynt om hon kanske kunde få tillbaka sina mammabyxor som jag fått låna utav henne. Spillevinken kommer få en jämnårig kompis som kommer vara ca 6 mån yngre.Hon har redan ett barn men det kommer ju vara 1½ år äldre än vår vilket självklart också fungerar men jag har liksom grämt mig lite för att det ändå skiljer lite mellan dem. Men nu kommer det en till istället! Blir så glad för deras skull
  • Leksi
    Ankan80 skrev 2009-12-02 15:40:18 följande:
    Åhh va roligt lanovia!Vår lill* kommer få en jämnårig kusin och nästkusin. Jättekul!

Undrar om det är något som smittar? Min kusin ringde i fredags och berättade att hon också väntade barn! Tre veckor för oss har de BF så det blir två jämngamla sysslingar! Har vi tur kanske vi t.o.m. kan pricka samma dag om hon går över och jag får lite för tidigt.
  • Leksi

Nästkusin är det samma sak som syssling?

• Leksi

Måste ju bara skriva appropå att jag beklagade mig ang det gråa regniga vädret igår (som varat typ hela november), idag hade vi åtta (!) minus imorse, massor av rimfrost och SOOOL!! Det har varit en helt fantastisk vinterdag, nu är det redan mörkt men oj vad mycket det ändå gör för humöret!

• lanovia 08

Jag hoppas verkligen att det är något som smittar och att det kan smitta rakt in i denna tråd!

Vi har haft två dagar med sol och minus nu. Ja visst är det helt underbart!
    Imorse fick vi dock inte ut våra cyklar för låset till förrådet hade frusit. Sent ute som vi var fick vi istället ta bilen, som dock var igen frusen och var tvungen att skrapas. men vad gör man inte för lite minusgrader.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...