• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Sonja, vad spännande. Låter roligt och dottern kommer säkert klara det. Du får hjälpa henne om hon blir för rädd.
    Småbarn på scen är så sött tycker jag. Vissa tar över totalt och andra blir så blyga så att de bara backar längre o längre bak.

• Sonja68

Hon är inte blyg, snarare tvärtom. Och hon är ju van att stå längst fram och sjunga i kyrkan och så där. Men ändå. Ibland kan det ju liksom bara bli för mycket och det hakar upp sig i maskineriet.
    Håll tummarna ikväll! Jag kommer sitta i publiken med lillasyster och hejja på vår vita fjäril

• ingenjörsbruden

God morgon!

Sonja: Naaaaaw va härligt med dansföreställning! Det kommer att gå galant tror jag alldeles bestämt!

Ninnis: Tränade du huden denna gången osså? Moahahahahaha!

Lanovia: Bra du vilade igår....men försök ändå att ta det så lugnt du bara kan.....o vila massor...när spillevinken väl är här så får du ingen vila....

IDag ska vi bara slappa....städade, tvättade o lagade indisk gryta igår....så vi är värda att få ta det lugnt idag!
    Ska kika på lite adventsstjärnor o dyl....ska försöka shoppa i mellandagarna....
    Har ni sett någon superduperjättesnygg adventsstjärna någonstans?

Jenny: Jag har försökt maila dig foto på tyget o på busan...men det kom tillbaka...testade skicka det igen....men nu tänker jag försöka lägga in foto på gardinen i favo-tyget i mitt bildgalleri.

• Ninnnis

Klart vi håller tummarna!

Sonja68 skrev 2009-12-02 09:41:15 följande:
    Hon är inte blyg, snarare tvärtom. Och hon är ju van att stå längst fram och sjunga i kyrkan och så där. Men ändå. Ibland kan det ju liksom bara bli för mycket och det hakar upp sig i maskineriet.Håll tummarna ikväll! Jag kommer sitta i publiken med lillasyster och hejja på vår vita fjäril
  • Ninnnis

Jag som är en sådan ordperfektionist... Pinsamt!
    ingenjörsbruden skrev 2009-12-02 09:41:50 följande:
    Ninnis: Tränade du huden denna gången osså? Moahahahahaha!
  • lanovia 08

Sonja, tummarna skall hållas.

Ingis ni låter värda en skön dag med slapp.

Ja jag skall försöka ta det så lugnt jag kan. Men problemet är att jag inte riktigt njuter av det. Eller jo vissa kvällar är det superskönt (som igår). Men jag skulle inte trivas med att sitta i soffan och vila varenda kväll.

• Ninnnis

Lanovia, sån är jag också. Jag måste liksom ha "förtjänat" att slappa i soffan för att riktigt kunna njuta av det. Vad knäpp man är egentligen...

• lanovia 08

Jo det är helt klart knäppt.
    Men på lördag då skall jag njuta av det. Är hemma själv på kvällen och då skall jag vara soffpotatis!!!! Kanske köpa hem en smörgåstårta också. En 8-bitars borde ju räcka till mig själv.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...