• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Ja, hoppas den inte blir lika bra på att slåss och plåga människor när den väl kommit ut.

• Daa

Och Ninnis: vi vill hemskt gärna se den festliga hundträningsoutfiten.

Dags att återgå till jobbet.

på er.

• lanovia 08

Låter skumt!

Daa skrev 2009-12-02 12:13:46 följande:
    Ninnis: Du lider inte heller av träningsvärk? Jag, som ju är så sjukt vältränad *host!*, brukar inte få det, däremot har jag nån sorts tillfällig muskelvärk, som av någon anledning brukar sammanfalla med att jag tränat. Idag till exempel har jag lite ont i ändan och benen. Och: i förrgår tränade vi ben en hel del på aerobicsen. Men det är förstås bara ett sammanträffande. Märkligt, men ändå.
  • Daa

Den blir säkert jättegullig.
    Pappa kallar f ö alla barn, utan undantag, för huliganämnen.

lanovia 08 skrev 2009-12-02 12:17:00 följande:

Ja, hoppas den inte blir lika bra på att slåss och plåga människor när den väl kommit ut.
  • lanovia 08

Ja!!!!!!

Ninnis förstår att du har svårt att bestämma dig ang julfesten. Killarna är ju inte hemma så mkt. Men samtidigt väl där kommer nog festen vara kanon!

Daa skrev 2009-12-02 12:17:14 följande:
    Och Ninnis: vi vill hemskt gärna se den festliga hundträningsoutfiten.
  • lanovia 08
    Daa skrev 2009-12-02 12:18:11 följande:
    Den blir säkert jättegullig. Pappa kallar f ö alla barn, utan undantag, för huliganämnen. lanovia 08 skrev 2009-12-02 12:17:00 följande:
  • Ninnnis

Visst är det högst besynnerligt att det ofta slumpar sig så, Daa... Det händer att jag får en konstig känsla i låren och rumpan på tisdagar. Konstigt att det ofta inträffar dagen efter ridningen.

Daa skrev 2009-12-02 12:13:46 följande:
    Ninnis: Du lider inte heller av träningsvärk? Jag, som ju är så sjukt vältränad *host!*, brukar inte få det, däremot har jag nån sorts tillfällig muskelvärk, som av någon anledning brukar sammanfalla med att jag tränat. Idag till exempel har jag lite ont i ändan och benen. Och: i förrgår tränade vi ben en hel del på aerobicsen. Men det är förstås bara ett sammanträffande. Märkligt, men ändå.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...