• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Ingis, härligt att du är back in business

Massagen var härlig, nu ska jag åka och handla och sedan träna indoor walking med svägerskan, sen kommer killarna hem sent ikväll

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-12-03 11:41:18 följande:
    Hej hej Daa -och alla andra såklart!Jag känner mig lite bättre nu, efter att ha maratonsovit i förmiddag. Tänkte få mig lite kaffe och ta en dusch nu också, så kanske det känns riktigt mänskligt att bo i min kropp snart för den arma själen...
    Hoppas du mår bättre nu...maratonsömn e bra!

*lägger en gossig filt om blommis o serverar henne ingefärs-te o pepparkakor*
  • passionsblomman

Oh GUUUD vad mysigt Ingis! TACK!

Jag har alldeles själv lyckats montera ihop den där datorn vi hämtade igår. OCH installera spelen så nu kan sonen sitta där och häcka framför datorn.. Värsta ljudet blev det också, för de skickade med en högtalare med såndäringa subwoofer eller vad det nu heter. *stolt över mig själv*

Var tvungen att knöka runt bland kartongerna i det rummet för att få ett ledigt hörn för datorn. Och så snodde jag köksbordet också, så nu måste sambon hjälpa mig montera ihop ett annat vi har stående, så vi har något att sitta vid i köket.

• Fru Bygg

Hej alla!

Det var länge länge sen sist nu! Vet inte var all tiden försvinner när man har småbarn. Ella sover just nu, men vaknar nog snart och ska ha lite mat. Det gäller att skriva fort!

Jag försöker hinna med att läsa alla era inlägg, men tiden räcker inte till att kommentera allt. Jag tänker på er alla och skickar iväg en massa kramar till er! *kram*

Givetvis är det få gröna pluttar här nu, när jag hittat hit! Men jag ser att blommis lyser grön!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...