• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Tack, Fru Bygg.

Nu är det dags att jobba igen (fredag eftermiddag = städtajm här. wo-hooo!).

Kram på er.

• Ninnnis

Låter som en lugn och skön helg, Fru Bygg!

Ja, det blir ju oftast kul när man väl kommer iväg, men jag blir alltid en hemmagris när det närmar sig

Daa, hade vi inte glömt det där? Kram och ha så trevligt med städandet!

Jag ska strax på utvecklingssamtal, det är alltid lite skräckblandad förjusning inför sånt...

• Hvidbrud

Då kan jag visa dig vad lilla E har lärt sig! Hon sträcker fram armarna så man ska hålla i dem, sen lyfter hon sig till sitande! (nu ligger hon hela tiden me uppsträkta armar och säger åouha åouha åouha åouha åouha åouha åouha åouha åouha till man lyfter hnne...)

• Hvidbrud

härli helg ninnis! du, kan du inte bara stanna hemma? ibland ska man lyssna å den lilla rösten, mn å andra sidan missar vi din hundträningsoutfit då...

• Ninnnis

Jag har starka funderingar på att göra det... Men jag missade förra årets julfest också, då var vi på Mamma Mia istället. Jaja, jag får se imorgon. Det kan ju iofs vara värt att skippa festen för att slippa visa outfiten för er

Hvidbrud skrev 2009-12-04 12:59:03 följande:
    härli helg ninnis! du, kan du inte bara stanna hemma? ibland ska man lyssna å den lilla rösten, mn å andra sidan missar vi din hundträningsoutfit då...
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...