• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Vad kul att det gick bra, Lanovia! Jag inboxar Daa med flera om det är någon annan som är nyfiken.

Daa, gumman! Du ska inte behöva må såhär! Vad fick du egentligen veta av läkaren, mer än att du inte var glutenintolerant? Skulle du göra fler tester eller undersökningar? Annars tycker jag du ska stå på dig, det måste ju bero på någonting? KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Ingis, full fart hör jag! Hoppas du får gjort det du ska och att det blir en trevlig fest ikväll

• Fru E

Daa-*kramar om* vet hur det känns att få minus även om man egentligen inte väntat sig något annat har läkaren sagt något mer om vad det kan vara? Kräv annars lite mer tester!! Äter du vitaminer, tänkte om det var något som fattades din kropp

Blommis-haha jag har inte tålamod till att sätta ihop tekniska mojänger utan skriker på maken

Såg att ni ville fika på söndag men jag kan inte heller åker till Stockholm om en timme och är inte hemma förrän söndag kväll

Fru Bygg-kvinnor kan vet du

Ingis-skönt att få lite avlösning så du kan göra lite ärenden och inte stressa

• Fru E

Familjeliv är en ondskefull sida hörrni, INTE gå in där!

• Fru Bygg

Titta här, jag hinner in på BT ett kort tag idag också!

Inatt sov Ella från nio till fem och sedan efter lite mat igen till klockan nio. Underbart! Hoppas på fler sådana nätter!

• Fru Bygg

Ingis, håll dig borta från familjeliv! Tyckte först att den kan vara lite rolig att läsa, men har insett att man kan hitta alla svar där. Alla tycker olika och stressar upp varandra.

• Fru Bygg

Ninnnis, nu blir jag nyfiken. Vad är det med Lanovia? Eller det kanske är hemlisar!

• Fru Bygg

Daa, tråkigt att det var negativ. Det låter ju annars som om det kunde varit positivt. Hoppas du får reda på vad som inte står rätt till, så du får må bra! Det förtjänar du verkligen! *kram*

Ingis, beundrar dig som bygger hus samtidigt som du tar hand om busan. Jag renoverade ju köket under tiden jag var gravid och bara det tyckte jag var jobbigt. Men snart börjar det ju bli klart! Måste vara underbart att få flytta in i ett eget nybyggt hus! Då får ni verkligen njuta av varandra sen, när ni ha lite mer tid.

• Sonja68

Hej på er!
    Hinner inte kommentera alla, men många kramar till er, särskilt till Daa ♥

Igår var vi på julpyssel hela familjen på dagis. Där var många familjer. Flera av barnen i gruppen har storasyskon som OCKSÅ gått i samma grupp, tex. förra året eller tidigare (som vår sexåring t.ex.) Så det blev en liten "reunion" för dem. Åh, så roligt de hade. Och fröknarna kramade alla sina "gamla" barn.
    Oj, så vi pysslade och återigen var det min man som var mest engagerad och gjorde värsta grejerna, pimpande julgranar och tomtar med glitter osv. Fröknarna kallar honom för Pysselkungen Själv riktade jag in mig på fikat Nån girland och en apelsin med nejlikor gjorde jag dock, samt en glödlampa täckt med glitter och en upphängningsanordning av piprensare *ryser, men vad gör man inte för barnens skull*.

Bilen hämtade jag från verkstaden 3100 kr blev notan. Till det kommer då delar som maken köpt för 700 spänn samt hans jobb. Men det jobbet har jag betalat av in natura
    Bilen gick igenom besiktningen i alla fall. Piuhhhh...

Got to go!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...