• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Chefen påstod sig inte ha något negativt att säga om mig Däremot en hel massa positivt

*glad*

• Fru Bygg

Härligt med positiv feedback Ninnnis!

• Fru Bygg

Jag behöver lite hjälp med en fråga. Har du tid/lust att ge mig din synpunkt?

• Ninnnis

Nu ska jag åka hem och pussa lite på maken och vovven innan bästisen och sambon kommer. Tror jag ska föreslå lite Wii ikväll, det brukar bli kul i det sällskapet

Med tanke på hur oerhört hektisk min lördag kommer att bli *ironisk* så ses vi nog inte förrän på söndag. och kram!

Ps. Hoppas det gick bra, Lanovia! Ds.

• Fru E

Tack tack Ninnis *mumsar*

Har en timme kvar till stockholm och rumpan börjar domna.....

Daa-bara nöje i huvudstaden ska hälsa på ett par vänner vars dotter fyller ett. De har varit vårt bollplank när vi gifte oss i hemlighet och från första början i barnverkstaden så de är otroligt nära oss. Ikväll ska vi sätta samman tårtorna till kalaset och imorgon är det kalas. På söndag blir det ev stros på julmarknad tills vi ska åka hem igen.

Ninnis-klart du ska på julfest är ju bara en gång per år vi har vår ikväll vilket är lite synd eftersom jag inte kan vara med...

Fru Bygg-kan tänka mig att det är skönt att få sova så många timmar i sträck på natten. Bara jag är mer än trött om jag inte får mina minst 8 timmar

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...